« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳
با حضور مدیرعامل آب و فاضلاب استان صورت گرفت:
با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ؛فرماندار و جمعی از مسولان مشکلات آب شرب شهرک سرآسیاب برسی شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در سفری یک روزه به شهرستان لنده  به همراه فرماندار، بخشدارمرکزی و مسول حراست فرمانداری با حضور در شهرک سراسیاب ضمن بررسی میدانی مشکلات تامین آب این روستا با جمعی از مردم دیدار و گفت و گو کردند.

دراین دیدار فرماندار لنده با اشاره به مشکلات آب شرب شهرک سرآسیاب گفت: یکی از مهمترین مشکلات شهرک و روستای سرآسیاب بحث تامین آب پایدار شرب این شهرک است.

تورج رزمجو  افزود: زیرساختی های شبکه آبرسانی به این شهرک متعلق به گذشته با ظرفیت ۷۰تا ۱۰۰خانوار بوده است در حالی که امروز بیش از ۳۰۰خانوار در این شهرک ساکن هستند و آب تامین شده برای همه مردم را قطعا جواب گوی نیاز و مصرف مردم نخواهد بود ولی تا زمان اصلاح و توسعه شکبه باید این وضعیت مدیریت شود.

در ادامه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اظهار داشت:قرار گرفتن در فصل تابستان و افزایش میزان مصرف آب توسط شهروندان، کاهش سطح آب های زیر زمینی، کاهش، شکستگی های شکبه توزیع، و افت ولتاژ برق و گاها نیز قطعی برق از دلایل عمده مشکلات ما در آب و فاضلاب در فصل تابستان است.

اسفندیار برخه گفت: یکی از مهمترین توصیه های ما به شهروندان بحث رعایت الگوی مصرف است و نکته دوم بحث جانمایی مخزن ذخیره آب ۱۰۰۰لیتری به منظور ذخیره ۴۸ساعته آب برای مصرف خانوارها است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: یکی از مهمترین توصیه های ما به شهروندان بحث رعایت الگوی مصرف است و نکته دوم بحث جانمایی مخزن ذخیره آب ۱۰۰۰لیتری به منظور ذخیره ۴۸ساعته آب برای مصرف خانوارها است.

در این دیدار جمعی از اهالی شهرک سرآسیاب از کمبود آب شرب گلایه نمودند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین