« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸
انتخابات 1400؛
ستاد انتخاباتی محسن رضایی در شهرستان لنده راه اندازی شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛ستاد مردمی دکتر محسن رضایی کاندیدای ریاست جمهوری در شهرستان لنده با حضور حجت الاسلام بزرگواری نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ ؛ دهراب پور مسول ستاد مردمی دکتر محسن رضایی در استان کهگیلویه وبویراحمد و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم در شهرستان لنده راه اندازی شد.


در این مراسم حجت الاسلام بزرگواری طی سخنانی گفت:حضور محسن رضایی در دفاع مقدس و موفقیت در عملیات ها و هشت سال دفاع مقدس به گونه ای بود که امروز امنیت عراق و سوریه را تربیت یافتگان محسن رضایی تامین و  در حال مدیریت هستند.

نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ اظهار داشت :بیش از ١۶سال محسن رضایی فرمانده کل سپاه بود و بعد از دفاع مقدس نسبت به ایجاد دانشگاه امام‌حسین(ع)، قرارگاه سازندگی، و سازمان هوافضا و هزاران خدمت دیگر به ملت ایران را داشته است.
وی افزود: رویکرد و برنامه محسن رضایی در این موقعیت رفع مشکلات معیشتی مردم و مبارزه با رفاه طلبی و اشرافی‌گری است.


همچنین دهراب پور مسول ستاد مردمی دکتر محسن رضایی در استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن درخواست از مردم برای حضور در انتخابات اظهار داشت:دکتر محسن رضایی شخصیتی انقلابی است که از چهره های شاخص انقلابی و انقلابی گری است که به دنبال معیشت و رفع مشکلات اقتصادی امروز جامعه است.

محمدرحیم دهراب پور  گفت:امنیت راهبرد اساسی برای کشور است که این مهم به برکت خون شهیدان حاکم هست ولی باید به این  مهم توجه ویژه ای کرد.

وی تصریح کرد: در انتخابات  باید همه ما با حضور حداکثری خود حماسه دیگر از جنس دفاع مقدس را خلق کنیم و برای تعالی نظام گام های اساسی برداریم.


در ادامه نیز آخش از چهره های دانشگاهی و عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان استان و از اصلاح طلبان شهرستان لنده و الله رضا رضایی از بازنشستگان نیروهای مسلح و اصول گرای شهرستان لنده به بیان دیدگاه و نظرات خود پرداختند.

در این نشست نورعلی کاظمی از چهره های اصول گرا به عنوان رئیس ستاد دکتر محسن رضایی  در شهرستان لنده معرفی شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: