« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹
دبیر شورای راهبردی ارتباطات ستاد مرکزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی:
مهندس سید فرزاد نجات نیا: در شرایط کنونی دیپلماسی دیجیتال (دیجیپلماسی) بمنظور تعامل دولت با مردم و سایر کشورها امری بسیار ضروری و اجتناب ناپذیر است.
پایگاه خبری آوای رودکوف:آیین افتتاح کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مرکزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی؛ کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور معاونت اقشار ستاد مرکزی، جناب آقای دکتر امیرآبادی فراهانی برگزار شد.

در این مراسم ابتدا مهندس سید فرزاد نجات نیا دبیر کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات از حضور همه فعالان اکوسیستم استارت آپی کشور، مدعوین، کارشناسان خبره و صاحب نظر حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات تقدیر و تشکر نمودند.

نجات نیا گفت: در شرایط کنونی دیپلماسی دیجیتال (دیجیپلماسی) بمنظور تعامل دولت با مردم و سایر کشورها امری بسیار ضروری و اجتناب ناپذیر است.

دبیر شورای راهبردی ارتباطات  افزود: عصر ارتباطات و اهدافی که باید در پیش بگیریم و همه آنچه برای تحقق دولت الکترونیک در قوه قضاییه لازم بود، از جمله دستاوردهای مهم و ماندگار آیت الله رئیسی می باشد.

وی افزود: مسیری برای زیست بوم و کسب و کارهای نوپا شروع شده و در ادامه باید نواقص آن رفع شود، این اکوسیستم جوانانه شایسته توجه جدی تری‌ست. از طرفی در گام دوم مجموعه های تصمیم ساز و تصمیم گیر کشور همچون شوراهای عالی چه مجازی و چه غیر آن نباید از جوانان نخبه عاری باشد، و حضور جوان‌ها مانند نمک در طعام مدیریت کشور باشد.

نجات نیا با اشاره به نقادی دیپلماسی سیاسی عاری از اقتصاد در برنامه تلویزیونی سید ابراهیم رئیسی و تاکید ایشان بر دیپلماسی اقتصادی عنوان کرد: دیپلماسی دیجیتال، یک موضوع بسیار مهم در دنیای امروز و عصر دیجیتال است که اگر هوشمندانه و به خوبی از آن استفاده کنیم، قادر خواهیم بود، با وجود جوانان خلاق ایران زمین سهم قابل توجهی را به خود اختصاص دهیم.

این فعال سیاسی افزود: استقرار دولتی مردمی و قوی، شفاف و دارای تعامل اثر بخش با بدنه جامعه و همینطور با کشورهای همسایه و دنیا مبتنی بر عزت و حکمت و مصلحت مطالبه آحاد و اقشار میهن عزیزمان هست!

وی خاطرنشان کرد: همراهان آیت الله رئیسی در حکمرانی الکترونیک با استفاده از نظرات کارشناسان صاحب نظر تلاش خواهند کرد ضمن پرداختن به ابعاد مختلف دیپلماسی دیجیتال، شروط و شرایط بسترهای لازم برای تحقق این مساله را دنبال کنند، و در کارگروه ها تلاش خواهد شد برای موضوع دولت الکترونیک یک برنامه جامع تدوین شود تا دولت بعد که ان شاء الله با هدایت و مدیریت آیت الله رئیسی سکان اداره کشور را در دست خواهد کرفت حکمرانی الکترونیک و حکم‌روایی دیجیتال را از حالت شعار و انجام چند پروژه جزیره ای و فعالیت های گسسته از هم، تبدیل به یکی از مهمترین پروژه های جدی و بزرگ کشور کند، تا به فضل الهی یک ایران قوی و عاری از فرآیندهای فساد زا بوجود آید و مردم عزیزمان شفافیت را در تمام بخشهای دولت به چشم خود ببینند./

گفتنی است در پایان این نشست با حکم دکتر علی نیکزاد، سید فرزاد نجات نیا بعنوان دبیر شورای راهبردی ارتباطات سید ابراهیم رئیسی منصوب شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: