« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
در گفتگو با خبرنگاران اعلام شد:
اولویت حضور پرشور مردم در پای صندوق آرا که منتج به قوی شدن پایه های نظام انقلاب اسلامی می شود باید مد نظر قرار گرفته شود، از طرفی انتخاب آگاهانه مستلزم شناخت دقیق مردم از برنامه ها و دیدگاه های کاندیدا در حوزه های مختلف مسائل کشور است.
پایگاه خبری آوای رودکوف:از آنجایی که روشنگری نسبت به انتخاب اصلح از اهم مسائل یک جامعه اسلامی و انقلابی است لذا دانشجویان نیز به عنوان نخبگان  جامعه این را وظیفه خود می دانند که  با شناساندن ویژگی های فرد اصلح به جامعه پیشرفت در جهت دست یابی به دولت و نظام اسلامی را تسریع بخشند .

در این خصوص رضا اردشیری مسئول مطالبه گری و گفتمان سازی بسیج دانشجویی حوزه شهید میثمی دانشگاه یاسوج در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: "دانشگاه به جهت نقش ویژه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی خود، همواره از اهم امور و مبدأ همه تحولات جامعه است(امام خمینی (ره)
 
  رضا اردشیری تصریح کرد: فی الحال که زمان تبلیغات نامزد های انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری است و انتخابات یکی از مهم ترین عرصه های نقش آفرینی و مشارکت ملی در نظام مردم سالاری دینی و رویه نظام ‌مند برای اداره کشور است تببین برنامه ها برای شناخت اصلح و حضور حداکثری از اهمیت بالایی برخوردار است.

 اردشیری اظهار کرد: در گفتمان مردم سالاری دینی، رأی دادن از جمله واجبات و وظیفه شرعی و حق آحاد جامعه است.  

 وی افزود: اولویت حضور پرشور مردم در پای صندوق آرا که منتج به قوی شدن پایه های نظام انقلاب اسلامی می شود باید مد نظر قرار گرفته شود، از طرفی انتخاب آگاهانه مستلزم شناخت دقیق مردم از برنامه ها و دیدگاه های کاندیدا در حوزه های مختلف مسائل کشور است.

مسئول گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی حوزه شهید میثمی گفت: دانشگاه به عنوان مکانی علمی و تحلیلی و به دور از سیاست زدگی می تواند بستر مناسبی برای به بحث گذاشتن برنامه ها و راه کارهای افرادی باشد که خود را برای ریاست دولت دارای صلاحیت می دانند.

رضا اردشیری در ادامه تصریح کرد: در همین راستا بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج از همه ی روسای ستاد های نامزدها در استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت می کند، تا با حضور در بین دانشجویان که به عنوان قشر نخبه و تحصیل کرده و به تعبیر بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران قوه متفکر ملت و متولیان حل مسائل کشور، برنامه ی نامزد های خود را تشریح و پاسخ گوی مطالبات و دغدغه های جنبش دانشجویی باشند.

اردشیری در پایان اظهار کرد: بدیهی است کاندیدی که در حال حاضر با عدم حضور رئیس ستاد انتخاباتی اش قصد پاسخگو بودن به مردم را نداشته باشد، در آینده هم در صورت انتخاب توسط مردم امیدی به پاسخگو بودن ایشان در برابر مردم وجود ندارد، امید است این برنامه به دور از مرز بندی های جناح های سیاسی بتواند نقشی اثرگذاری در راستای مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه مردم شریف استان ایفا کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین