« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۸
تمامی کافی‌نت‌ها در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد با نرخ 2 هزار تومان اقدام به ثبت نام سرپرستان خانوار متقاضی دریافت یارانه خواهند کرد و حق دریافت هیچ‌گونه وجه اضافه بر نرخ مصوب نخواهند داشت

 

داریوش دیودیده در جمع خبرنگاران در خصوص زمان آغاز توزیع پرسش‌نامه‌های مربوط به متقاضیان دریافت یارانه نقدی و مدت دریافت این پرسش‌نامه‌ها اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده توسط دولت از بیستم فروردین ماه 93 به صورت خوداظهاری افرادی که خود را نیازمند دریافت یارانه نقدی می‌دانند باید به صورت اینترنتی و با مراجعه به سامانه www.refahi.ir نام نویسی و تقاضای خود را ارائه کنند.

دیودیده با اشاره به آغاز ثبت‌نام متقاضیان دریافت یارانه در کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور افزود: تمامی کافی‌نت‌ها در سطح استان با نرخ 2 هزار تومان اقدام به ثبت نام سرپرستان خانوار متقاضی دریافت یارانه خواهند کرد و حق دریافت هیچ‌گونه وجه اضافه بر نرخ مصوب نخواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: تمامی کافی‌نت‌ها در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد آماده همکاری و ارائه خدمات مطلوب به سرپرستان خانوار متقاضی دریافت یارانه نقدی هستند و هیچ گونه نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام نویسی از متقاضیان دریافت یارانه نقدی به صورت اینترنتی است و در روستاها نیز افراد می‌توانند به دفاتر خدمات پست و پیشخوان دولت و همچنین شوراهای اسلامی محلی و فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و استانداری‌ها و مراکز کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی و کافی‌نت‌ها مراجعه کنند و فرصت کافی نیز برای این کار در نظر گرفته شده است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
llll
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۹
0
0
یارانه حق "کلیه" مردم است ، صورت مسئله را پاک نکنید!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: