« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
با حضور نماینده بنیاد مستضعفان؛
کارگاه پیشگیری از جرائم مالی و موضوع ایده های گروه های جهادی ویژه تیم های جهادی شهرستان لنده برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛کارگاه پیشگیری از جرائم مالی و موضوع ایده های گروه های جهادی ویژه تیم های جهادی شهرستان با حضور رضایی نماینده بنیاد مستضعفان ؛امام جمعه لنده ؛دبیر نهادابادانی و پیشرفت لنده ؛  جانشین سپاه ناحیه لنده و مسولین تیم های جهادی در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه لنده برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی مسولین مربوطه نکاتی را در خصوص جایگاه خدمات جهادی ؛ فرصت ها، آسیب ها و تهدیدات؛ سواد رسانه ای و فضای مجازی؛ نحوه حمایت های مالی و پشتیبانی از گروههای جهادی ؛ نحوه توانمند سازی گروهها طرح و همچنین  ایده های گروههای جهادی توسط مسولین تیم ها طرح و مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست امام جمعه لنده طی سخنانی با تقدیر از فعالیت‌های گسترده گروه‌های جهادی در اظهار داشت: در گام دوم انقلاب اسلامی تفکر و کار جهادی اصل مهم محسوب می‌شود و باید تلاش کرد تفکر جهادی فراگیر شود که لازمه این کار بسیج عمومی و هدایت عموم مردم و جوانان در فعالیت‌های جهادی است.

حجت الاسلام محمودی اصل گفت: ثمره کار و روحیه جهادی باید خدمت رسانی همه جانبه برای تحقق عدالت و پیشرفت باشد چراکه این مسئله یکی از آرمان‌ها و شعارهای اصلی انقلاب است و همه باید در این مسیر تلاش کنند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: