« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
ولی الله رضایی بازیکن با تجربه تیم فوتسال شهدای مدافع حرم :
ذکر این نکته ضروری است که هر گونه هزینه در ورزش سرمایه گذاری برای جلوگیری از آسیب‌‌‌‌های اجتماعی در جامعه است....
پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:ورزش در بین اهالی گلستان به ویژه در نزد جوانان جایگاه خاصی دارد و با وجود کمبود امکانات و تجهیزات جوانان این استان در سال‌‌‌‌های اخیر به افتخارات زیادی دست پیدا کرده اند.

یکی از ورزش هایی که در بین جوانان این استان محبوبیت فراوانی دارد ورزش فوتسال است. هیجان زیاد، نیاز به امکانات کمتر، آسیب دیدگی کمتر و بیشتر بودن تعداد گل ها نسبت به فوتبال، باعث افزایش محبوبیت این ورزش در استان گلستان شده است و جوانان و نوجوانان زیادی به این ورزش روی آورده اند.

برگزاری لیگ‌‌‌‌های منظم فوتسال در استان گلستان و نگاه ویژه مدیران ورزشی به این ورزش باعث شده تا شاهد افزایش میزان محبوبیت این رشته در استان گلستان باشیم.

ولی الله رضایی یکی از بازیکنان با تجربه و تاثیرگذار تیم فوتسال شهدای مدافع حرم علی آباد کتول است که سابقه بازی در بیشتر تیم‌‌‌‌های استان را داراست. رضایی که 28 سال سن دارد و اصالتا اهل سمنان و روستای رشم دامغان است، فوتسال را از سال 85 و از تیم امام رضا(ع) زیر نظر استاد عباس محمودی آغاز کرده است و در این سال ها موفق به کسب افتخارات فراوانی شده است.


به منظور آشنایی بیشتر با این ورزشکار پر افتخار گفتگوی کوتاهی را با ایشان انجام داده ایم:

چطور به فوتسال علاقه مند شدید؟
هیجان بالای این ورزش و محبوبیت این ورزش بین جوانان و نوجوانان باعث تا من هم مثل بسیاری از جوانان دیگر به این ورزش روی بیاورم و با علاقه آن را به صورت حرفه ای جدی دنبال کنم.

تا کنون افتخار شاگردی نزد چه مربیانی را داشتید؟
مربیان زیادی در این سال ها برای بنده زحمت کشیدند و قدردان همه آنها هستم. عباس محمودی، علی زندی پور، علی پورقاز، محسن احمدی، رحمان احمدی، احسان حسنی، حسین پوریانفر، محمد رئیسی، علی سلطانی، حسین بابایی، قاسمعلی، مجتبی احمدی و عباس عبدالهی از جمله مربیانی هستند که بنده افتخار شاگردی آنها را داشتم.



سابقه بازی در چه تیم هایی را دارید؟
بنده سابقه بازی در تیم‌‌‌‌های شهدای امام رضا(ع)، شهدای شیرنگ، گلستان فلز طبرستان، مالیات گرگان، شهدای جلین، پیام جلین، پدیده کردکوی، صرافی بندرترکمن، شهدای نوده ملک، کارخانه سیمان شاهرود را دارم و در حال حاضر نیز در پست عقب گیر بازیکن تیم شهدای مدافع حرم علی آباد کتول هستم.

در طول این سال ها چه مقام هایی را کسب کردید؟
افتخاراتی که بنده به دست آورده ام با همکاری و تلاش بازیکنان تیم ها به دست آمده و لحظات شیرین قهرمانی ها در کنار این دوستان ارزشمند است. چرا که فوتبال یک ورزش دسته جمعی است.

قهرمانی مدارس استان و آقای گلی در سال86، قهرمانی منطقه شمال لیگ ۲ کشور و حضور در ۴تیم پایانی، قهرمانی دانشگاه آزاد استان، قهرمانی در سوپرلیگ استان سمنان، قهرمانی در سوپرلیگ استان گلستان، قهرمانی در لیگ ۱ استان، قهرمانی در لیگ ۲ استان، قهرمانی کشور وزارت گردشگری در تیم گلستان و بهترین بازیکن و کسب عنوان آقای گلی در آن دوره بخشی از افتخارات بنده هستند.


جایگاه ورزش را در استان چگونه ارزیابی می‌کنید؟
حقیقت امر ورزش باید در دست اهالی ورزش باشد و اگر نگاه دولتی به ورزش وجود داشته باشد نه تنها ورزش پیشرفت نمی‌کند بلکه مشکلات عدیده دیگری هم به وجود می‌آید. بهترین راه توسعه ورزش حمایت جدی و رسمی از بخش خصوصی در ورزش است.

در حال حاضر علاقه مندان زیادی در استان از بخش خصوصی به ورزش استان کمک کرده اند که جا دارد مسئولین با حمایت از این افراد به توسعه ورزش استان کمک کنند. به عنوان مثال در تیم شهدای مدافع حرم «جلال محمدی» از فعالان حوزه اقتصاد شهرستان علی آباد کتول،  با حمایت مالی از تیم زمینه موفقیت این تیم را فراهم کرده اند و امیدواریم با قهرمانی و صعود به لیگ دسته یک کشور، جوابگوی بخشی از زحمات شبانه روزی ایشان در حمایت از تیم و بازیکنان باشیم.


سخن آخر
ذکر این نکته ضروری است که هر گونه هزینه در ورزش سرمایه گذاری برای جلوگیری از آسیب‌‌‌‌های اجتماعی در جامعه است. مدیران باید قدر این ظرفیت بزرگ را بدانند و با حمایت از ورزش شهرستان و استان، علاوه بر جلوگیری از گسترش آسیب‌‌‌‌های اجتماعی، زمینه ساز توسعه نشاط و سرزندگی در جامعه شوند. در پایان نیز از تک تک اعضای خانواده ام که در این سال ها حامی واقعی من بودند و با تمام وجود و توان از من حمایت کردند، سپاسگزارم و امیدوارم با عنایت خداوند، موجب سربلندی خانواده ام شوم چرا که تمام هستی من خانواده من هستند.

در ضمن از زحمات فرماندار و همه مسئولان شهرستان و همه دوستان روز‌‌‌‌های مبادا که با دعای خیر و ابراز علاقه به تیم در فضای مجازی از بنده و این تیم حمایت می‌کنند، قدردانی می‌کنم و امیدوارم با همکاری و درخشش بچه ها در دو بازی آینده، شاهد حضور این تیم در لیگ دسته اول کشور باشیم و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: