« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۶۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
یاداشت از شهروند لنده ای ؛
همه یادمون هست که در زمان نمایندگی جناب هاشمی پور بیشترین انتقاد وگله مندی مردم شهرستان لنده از ایشان ؛ پیگیری وی برای احداث سد مارون دو بوده و حتی کمپینی در فضای مجازی تشکیل شد تحت عنوان "کمپین غارت مارون" ...........
پایگاه خبری آوای رودکوف - محسن رحمانی پور:قصد نداشتم در فضای مجازی ورود کنم ،اما این روزها مطالبی در فضای مجازی و رسانه ای ،در ارتباط با احداث سد مارون دو یا همان سد آبریز ،و تاکید نماینده محترم کهگیلویه بزرگ مبنی بر پیگیری احداث این سد و حتی تقابل ایشان با نمایندگان بهبهان و خوزستان ما را وادار به این یاداشت کوتاه نموده است.

همه یادمون هست که در زمان نمایندگی جناب هاشمی پور بیشترین انتقاد وگله مندی مردم شهرستان لنده از ایشان ؛ پیگیری وی برای احداث سد مارون دو بوده و حتی کمپینی در فضای مجازی تشکیل شد تحت عنوان "کمپین غارت مارون" زیرا پیش از ان نیزبا احداث خط انتقال اب از تنها رودخانه ای که  سرمایه مردم محصور دربن بست لنده می باشد همین رودخانه است که متاسفانه بخشی از آن را با ایجاد یک سد  از روستای ایدنک جهت ابیاری حومه غربی دهدشت دارند می برند و اعتراض کشارزان حاشیه این رودخانه نیز به دلیل بی توجهی مسولین وقت به جایی نرسید و بخش دیگری از آن را می خواهند با احدث سد مارون دو (سد آبریز )به حومه شرقی ببرند!!!!

و دراین کمپین  غارت مارون نظرات کارشناسی خوبی داده شد مبنی بر اینکه چنانچه این سد احداث شود ؛  خطرات فراوان زیست محیطی متوجه منطقه لنده از قسمتی از منطقه چاروسا یا قسمتی از دشمن زیاری متصل به لنده وکل شهرستان  میگردد دلایل این خطرات درچند بند که به عنوان مطالبات ودرخواستهای مردم لنده بود درسایتهای مختلف نیز انعکاس داده شد؛  طومارهای فراوانی توسط اعضا شوراهای شهروروستا امضا وتقدیم وزیرومسولین زیربط در استان وکشورگردید.

مدیر وقت اب منطقه ای استان که خود اهل چرام هست در شبکه دنااعلام کرد اهداف اصلی سد ابریز ابیاری چندصد هکتار دشتهای چرام وصحرای کلاچو می باشد ،که این مصاحبه و تاکید جناب هاشمی پور مبنی براحداث این سد،و مشکلاتی که قطعا در اینده گریبان لنده را خواهد گرفت باعث شد تا  جمعی از عزیزان از همه افکار سیاسی مختلف وصرفا به خاطر منافع عمومی مردم  در فرمانداری ،دفتر امام جمعه ودفتر فرماندهی سپاه حضور یافتیم ،ودلایل متقن خود را بیان نماییم که عزیزان خبرنگار هم تشریف داشتند ،نقدها ودلایل کارشناسی به مراکز زیربط انعکاس داده شد...

  ،اما با کمال تاسف ورق برای بعض ها برگشت و جمعی از همان عزیزانی که ما خدمتشون بودیم ،به محض اینکه نماینده فعلی پیگیر احداث سد شدند، مدافع احداث سد شدند !!! (اله اکبر ،اله اکبر ) ،حالیه انتظار هست عزیزان دلسوز و مطالبه گر روی همون نطرات کارشناسی که خودشون مطرح کردند بمانند ،واگر نظرشون برگشت (به دلایل جریانات سیاسی )،لااقل تقیه کنند ،تا ایندگان درمورد انها طوردیگری قضاوت نکنند.

بیشتر بخوانید:
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
0
0
لعنت بر سیاست یعنی بعضی از مردم لنده بخاطر موحد از سد مارون 2 حمایت می کنند ؛ مگر موحد قراره چند سال دیگر نماینده باشه مگر موحد می خواهد چه کاری براشون بکنه تازه فکر نکنم در دولت و مجلس اصولگرا موحد جای پایی داشته باشه؛ موحد طرفدار کارگزان و باند هاشمی و لاریجانی هست
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین