« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
به مناسب سالروز بازگشت آزادگان صورت گرفت:
هم زمان با 26 مرداد ماه سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی از آزادگان سرافزار و اسطوره های صبر و مقاومت در شهرستان لنده تجلیل شد
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سپاه ناحیه لنده و بنیاد علوی مستقر در این شهرستان  ظهر امروز ؛ هم زمان با 26 مرداد ماه سالروز آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی از آزادگان سرافزار و اسطوره های صبر و مقاومت در شهرستان لنده تجلیل نمودند.

سرهنگ روح الله ویسی در این مراسم  طی سخنانی مقاومت چندساله آزادگان در جهت حفظ اصالت ارزش های نظام و انقلاب در طول اسارت و نیز حفظ روحیه و منش ایثار در طول خدمت قدردانی کرد.

فرمانده سپاه ناحیه لنده اظهار داشت: به یقین شما آزادگان ذخایر ارزشمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید که همواره بزرگی و بزرگ منشی تان در خاطره‌ها و تاریخ این مرز و بوم زنده و جاری خواهد ماند.

رئیس نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده نیز در این مراسم 26 مرداد سالروز ورود آزادگان جان بر کف به میهن اسلامی را تبریک گفت.

مراد مرادپور اظهر داشت:آزادگان ، وارثان شهیدان اند و ماندند تا نامشان را گرامی و راهشان را ادامه دهند از آنها بوی کربلا به مشام می رسد.

در پایان این مراسم نیز هدایایی به رسم یادبود تقدیم آزادگان شد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: