« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
آوای رودکوف گزارش می هد:
از زمان استقرار بنیاد مستضعفان در شهرستان لنده از توابع استان کهگیلویه وبویر احمد کارهای عمرانی،فرهنگی،اجتماعی و اشتغال زایی قابل چشمگیری صورت گرفته است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی درهرمنطقه ای ، به خصوص پس از انقلاب در مناطق مختلف از جمله استان‌ها، شهرها و روستاهای محروم از رشد قابل توجهی برخوردار بوده اما هنوز در بعضی از روستاهای استان کهگیلویه وبویراحمد شاهد هستیم که  روستاها از عملیات عمرانی  محروم مانده است‌.


بی شک، نبود امکانات لازم با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی و زندگی مدرن  شهری  در روستاها  باعث مهاجرت بی‌رویه و گسترده روستاییان به شهرها و مناطق حاشیه‌ای آن شده که همین مساله نیز معضلات اجتماعی  امروز ه را دوچندان کرده است.

برهمین اساس با توجه به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از مهم ترین رسالت بنیاد مستضعفان رفع محرومیت، اشتغال زایی و رفع نیازهای اساسی مناطق محروم است.

از زمان مستقر شدن بنیاد مستضعفان در شهرستان لنده از توابع استان کهگیلویه وبویر احمد کارهای عمرانی،فرهنگی،اجتماعی و اشتغال زایی قابل چشمگیری صورت گرفته است.

یکی از مهم ترین اولویت های کاری بنیاد مستضعفان جامعه هدف روستاهای محروم است.

البته با جامعه شهری نیز سر و کار دارند، اما جامعه هدف اصلی که مستضعفان هستند، در روستا‌ها قرار دارند و به همین جهت تمرکز روی آن‌ها است.
 
راه ارتباطی مناسب یکی از دغدغه های دیرینه مردم  روستاهای( چلی ،برمل و دلیک )، بوده است.

بنیاد علوی در راستای تحقق آرزوی دیرینه مردم روستا نشین،و به جهت ایجاد رفاه وآسایش ،مهاجرت معکوس  اقدام به ساخت جاده های روستاهای شهرستان لنده کرده است .


در همین راستا ؛مردم روستاهای "چلی،لارب ؛ برمل و دلیک "،  باحمایت بنیاد علوی در شهرستان لنده در آینده نزدیک از نعمت جاده برخوردار خواهند شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: