« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۲
گزارش تصویری؛
رئیس مرکز جراحی محدود و کلینیک درمانی سپاه فتح گفت: درمانگاه‌ امام جعفرصادق(ع) فتح سپاه با تعرفه دولتی و مناسب درحال خدمت رسانی به مردم استان به ویژه اقشار کم درآمد می باشد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛دکتر سید قدرت‌الله موسوی پور در مراسم افتتاحیه طرح چکاپ رایگان اصحاب رسانه‌ شهر یاسوج که با همکاری بسیج رسانه و مجتمع درمانی سپاه فتح انجام می شود با اشاره به اینکه خبرنگاران همواره در کنار کادر درمان بودند، گفت: اصحاب رسانه در همه برنامه ها و رویدادها در خط مقدم هستند و خدمات دهی به خبرنگاران عزیز از وظایف ما است‌.


وی افزود: مجموعه بهداشتی و درمانی سپاه در کشور امین مردم هستند و مردم هم نسبت به مجموعه های درمانی سپاه اقبال و رضایت دارند.

وی بیان کرد: درمانگاه‌های وابسته به سپاه با تعرفه دولتی و هزینه‌های کمی به مردم خدمت ارائه می‌کنند که کمک خوبی برای عموم مردم به ویژه قشر کم‌درآمد جامعه است.


موسوی پور در  ادامه سخنان خود بیان داشت: احداث کلینیک درمانی سپاه در یاسوج مصوبه دولت نبود و سپاه فتح استان به صورت خودجوش و بر اساس نیاز استان اقدام به احداث درمانگاه کرد.

 
وی گفت: درمانگاه سپاه فتح تحت عنوان درمانگاه امام جعفر صادق(ع) در حد توان مجهز شده و بخش‌های رادیولوژی، آزمایشگاه، دندانپزشکی، بخش بینایی سنجی،روانشناسی،شنوایی سنجی، بخش پزشکان عمومی و متخصص و سایر بخش‌ها راه‌اندازی شده است اما مرکز جراحی محدود آن برای راه‌اندازی نیازمند حمایت است که در صورت راه‌اندازی کمک خوبی به مردم استان که برای یک جراحی ساده به سایر استان‌ها می‌روند، می‌شود.


رئیس مرکز درمانی سپاه فتح عنوان کرد: درمانگاه امام صادق(ع) در ایام بیماری کرونا تمام وقت خدمات ارائه کرده و حتی زمانی که کلینیک‌های دولتی تعطیل بودند درمانگاه سپاه خدمت ارائه می‌کرد، ضمن اینکه بخش‌های رادیولوژی و سونوگرافی با مجهزترین امکانات آماده ارائه خدمات به مردم هستند.


وی با اشاره به اختصاص طبقه اختصاصی به بخش آزمایشگاه درمانگاه گفت: بخش دندانپزشکی در ۹ یونیت طراحی شده که البته در حال حاضر با ۶ یونیت در حال خدمت رسانی است.


موسوی پور بیان کرد: تمام خدمات عمومی و تخصصی در یک فضای کاملا مناسب ارائه می‌شود و در صورتی که از طرف وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان حمایت شویم بخش‌های تخصصی بیشتری راه‌اندازی می‌شود.


رئیس مرکز درمانی سپاه فتح گفت: سپاه فتح بنا دارد در کنار این مجموعه درمانی یک بیمارستان احداث نماید که سال گذشته توسط فرمانده کل سپاه کلنگ‌زنی شد و اکنون در مرحله خاک برداری است. در صورت اضافه شدن این بیمارستان، کمک بزرگی به فضای درمانی استان خواهد شد.


وی بیان کرد: اصحاب رسانه در خصوص خدمات ارائه شده در این درمانگاه اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند تا مردم با مراجعه به این درمانگاه متحمل هزینه‌های سنگین درمانی نشوند.


قبل از سخنان دکتر موسوی پور نیز سید فرشاد رجائی فر مسئول کانون بسیج رسانه شهر یاسوج ضمن گزارشی از اقدامات بسیج رسانه، توجه به سلامتی اصحاب رسانه را بسیار با اهمیت دانست و اجرای طرح چک آپ خبرنگاران را در همین راستا عنوان کرد.


رجائی فر گفت: چکاپ رایگان خبرنگاران شهر یاسوج به همت بسیج رسانه و مجتمع درمانی سپاه فتح از امروز ۱۰ شهریور آغاز شد و تا روز یکشنبه ۱۴ شهریور ادامه دارد.


در این چکاپ با انجام معاینات پزشکی و آزمایشات لازم وضعیت سلامتی اصحاب رسانه بررسی می شود‌.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: