« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۷
در همایش استانی ترنم تربیت و با حضور مدیران کل وزارتی و استانی برگزار شد:
پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی مدیریت اموزش و پرورش علی آباد کتول، همایش استانی ترنّم تربیت وتجلیل از شهرستان های برتر فعالیت های پرورشی و فرهنگی با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار و مدیران کل وزارتی و استانی و به میزبانی شهرستان آزادشهر برگزار شد و  از فعالین حوزه پرورشی شهرستان های استان با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.


در این مراسم هادی باباکردی مدیر کانون شهید بهشتی علی آباد کتول، به عنوان مدیر موفق در امر تجاری سازی فضاهای آموزشی شهرستان علی آباد کتول مورد تجلیل قرار گرفت.

شایان ذکر است شهرستان علی آباد کتول در امر تجاری سازی فضاهای آموزشی در استان گلستان پیشتاز بوده است و تا کنون 30 واحد تجاری در فضاهای های آموزشی شهرستان احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

هادی باباکردی  مدیر کانون شهید بهشتی و مجری طرح تجاری سازی مدیریت آموزش و پرورش در این خصوص گفت: آموزش و پرورش شهرستان در راستای تحقق توسعه عدالت آموزشی و استفاده از ظرفیت های شهرستان  اقدامات موثری را از محل جذب مشارکت های مردمی و درآمدهای اختصاصی در زمینه راه اندازی، ساخت، تجهیز ، بروز رسانی و استاندارد سازی مراکز آموزشی رفاهی و کلینیک های پزشکی ویژه فرهنگیان در چند سال اخیر انجام داده است.

وی افزود: امید است فرایند استفاده از ظرفیت های متعدد آموزش و پرورش در توسعه همه جانبه این نهاد تداوم داشته باشد و نهادهای دولتی و مردم نهاد با همدلی و وفاق زمینه را برای توسعه و پیشرفت آموزش و پرورش در همه ابعاد فراهم سازند.

با تشکر - حاج سعیدی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: