« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهر لنده به امامت حجت الاسلام محمودی اصل:
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده گفت:با توجه به اینکه امسال از حضور در پیاده روی اربعین محرومیم به افراد مذهبی و انقلابی توصیه می شود در فضای مجازی موج آفرینی کنند و بخشی از شور و شعوری که به صورت حضوری انجام می شد در فضای مجازی انجام شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه  این هفته شهر لنده گفت:دفاع مقدس برای جمهوری اسلامی دستاوردهای خیلی ارزشمند و با برکتی را رقم زد.


وی افزود:از دفاع مقدس به عنوان مهم ترین دستاورد در گام اول انقلاب یاد می کنند ضمن گرامیداشت پاسداریها و فداکاری‌ها متوجه تحریف اجانب و بدخواهان در دفاع مقدس باشیم.

حجت الاسلام محمودی تاکید کرد:در فرهنگ شیعه ایثار و شهادت طلبی موج می زند و اگر این فرهنگ تحریف شود و از تحریف جلوگیری نکنیم در عوض شهادت طلبی و استقامت جای خود را به راحت طلبی می دهد که بسیار خطرناک است.

امام جمعه شهر لنده به آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و گفت:در آغاز بهار تعلیم و تربیت هستیم که در شریعت مقدس اسلام قداست علم آموزی و قلم بر همگان روشن است و معلمان هم جایگاه بسیار بزرگی دارند و از آموزش و پرورش شهرستان تقدیر و تشکر می کنیم.


حجت الاسلام محمودی اصل در ادامه گفت: در آستانه اربعین  قرار داریم که در این روزها بیشتر از همه روزها قلب های عاشقان حسینی متوجه کربلا و آماده برای بهره برداری از فرهنگ متعالی عاشوراست .

محمودی اصل تاکید کرد:پیاده روی اربعین تبلیغ تشییع و فرهنگ ناب حسینی است و آمادگی شیعیان عالم برای حمایت از انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج)است

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده گفت:با توجه به اینکه امسال از حضور در پیاده روی اربعین محرومیم به افراد مذهبی و انقلابی توصیه می شود در فضای مجازی موج آفرینی کنند و بخشی از شور و شعوری که به صورت حضوری انجام می شد در فضای مجازی انجام شود.


امام جمعه شهرستان لنده به سخنرانی رئیس جمهور در اجلاس سازمان ملل اشاره کرد و گفت:انصافا سخنرانی ایشان تاثیر گذار متفاوت سنجیده و مبتنی بر عقلانیت و صداقت بود.وی تاکید کرد:سخنان رئیس جمهور نشانگر عزت و قدرت ایران انقلابی بر علیه منطق کور و قدرت پوشالی آمریکا بود و از یک رئیس جمهور انقلابی انتظار می رفت.

حجت الاسلام محمودی اصل در پایان عضویت ایران را در اجلاس شانگهای فصلی نوین در اعتماد سازی راهبردی دانست و گفت: ورود به این اجلاس علاوه بر غلبه بر تحریم‌های آمریکا می تواند امکان  فروش کالا و صادرات  را حدود ۳میلیارد دلار فراهم کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: