« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
آوای رودکوف؛
با همکاری بنیاد مستضعفان ؛کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و هیئات مذهبی شهر رو روستا ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در لنده برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، به منظور نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی در بین کودکان و نوجوانان با همکاری بنیاد مستضعفان ؛ کانون پرورشی فکری و هیئات مذهبی شهر رو روستا ایستگاه نقاشی برگزار شد.


مراد مرادی پور ضمن  تسلیت  اربعین حسینی  هدف از برگزاری ایستگاه نقاشی  به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی  گفت: هدف از برگزاری این مسابقه را نشر و ترویج مفاهیم والای تربیتی، عهد با شهدا، تحکیم و نمایش پیوند‌های عمیق از عاشورا تا ظهور منجی و ایجاد بستر مناسب برای بروز و شکوفایی استعداد‌های هنری قشر آینده ساز جهان بیان کرد.


مسئول نهاد آبادانی وپیشرفت شهرستان لنده افزود: در راستای تکریم شعائر اسلامی و انتقال مفاهیم و پیام های عاشورایی به نسل امروز و تقویت محبت به اهل بیت علیه السلام  مسابقه نقاشی در ۴ گروه سنی با حمایت بنیاد مستضعفان و بسیج رسانه شهید آوینی برگزارشد.


وی خاطر نشان کرد: این مسابقه با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با حماسه عاشورا و تعمیق باورهای دینی این گروه از جامعه برپا می شود.


سیدامراله مقدم نیا یکی ازاعضای گروه بسیج شهید آوینی گفت:در راستای توسعه روزافزون فرهنگ عاشورایی در بین کودکان و نوجوانان جهان بسیار تاثیر گذار است و تصویری ماندگار از این واقعه در اذهان عموم مردم جهان حک خواهد شد.


وی گفت:در راستای اهمیت و توسعه روز افزون فرهنگ عاشورایی در بین کودکان ونوجوانان در رشته نقاشیٰٰ علاقه مندان رابه چالش اربعینی دعوت می کند تا باقلم های رنگی نقش عاشقی،‌ارادت و دلدادگی را برصفحه ی تاریخ رقم بزنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: