« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۸
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان، مراسم نمادین شور عاطفه‌ها در دبستان دخترانه فرهنگیان یاسوج برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری اوای رودکوف ، به همت کمیته امداد منطقه دو یاسوج، مراسم شور عاطفه‌ها با حضور مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد،مدیرکل آموزش‌وپرورش، رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان بویراحمد، رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج و دیگر مسئولان در دبستان دخترانه فرهنگیان یاسوج برگزار شد.


قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم، گفت: در آستانه سال تحصیلی، جشن عاطفه‌ها با همکاری صداوسیما، آموزش‌وپرورش، بسیج و سازمان دانش‌آموزی به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود. 

وی افزود: امسال به مناسبت هم‌زمانی جشن عاطفه‌ها با ایام محرم و صفر این جشن به نام شور عاطفه‌ها از 20 شهریورماه آغاز شد که رویکرد این جشن، با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور،  تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت، با شعار ایرآن‌همدل-شور عاطفه‌ها، از ۲۲ شهریورماه آغازشده و تا ۱۱ مهرماه ادامه دارد.


مبشری با تأکید بر اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌های امسال به دلیل وضعیت جامعه، بیشتر به‌صورت الکترونیکی است، اظهار کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده جهت خرید لوازم ضروری ازجمله گوشی تلفن همراه و تبلت برای دانش آموزان نیازمند هزینه می‌شود.

وی تعداد دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را بیش از 10 هزار نفر اعلام و تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد از آغاز جشن نیکوکاری تاکنون یک میلیارد و 400 میلیون تومان برای کمک به دانش آموزان نیازمند اهداء کرده‌اند.

مبشری بابیان اینکه با توجه به آموزش‌های مجازی، خرید ملزومات الکترونیکی برای دانش آموزان نیازمند، در اولویت است، گفت: سال گذشته 700 دستگاه گوشی، تبلت و لب تاب با مشارکت خیران نیکوکار برای دانش آموزان نیازمند خریداری شد و در اختیار آنان قرار گرفت.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌ها، گفت: 52 پایگاه، دفاتر کمیته امداد در استان و مراکز نیکوکاری، آماده جمع‌آوری کمک‌های مردم خیر و نیکوکار استان در این زمینه هستند.


مبشری افزود: شماره‌گیری کد #۰۷۴۸۸۷۷ و سایت emdad.ir  و مهم‌ترین درگاه‌های مشارکتی مردم خیر و نیکوکار برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در شور عاطفه‌های امسال است.

وی تصریح کرد: امسال علاوه بر راه‌های مشارکتی نام‌برده شده، برنامه دیگری در نظر گرفته‌شده و آن‌هم استفاده از کد کیو آر برای این جشن و سایر کمک‌های مردمی به کمیته امداد است که با استفاده از این کد توسط گوشی هوشمند هرکسی به هر میزان می‌تواند کمک‌های خود را اهداء کند.
مبشری ضمن تقدیر از همراهی آموزش‌وپرورش با این نهاد در خصوص برگزاری شور عاطفه‌ها برای کمک به نیازمندان، گفت: از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در شور عاطفه‌ها یاریگر دانش آموزان نیازمند این نهاد باشند.


زارع پور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها جشن تقسیم مهر و مهربانی است، گفت: گسترش فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری در جامعه از مهم‌ترین اهداف این برنامه است.

وی تصریح کرد: جشن نیکوکاری از برنامه‌های ارزشمندی است که با مشارکت کمیته امداد و آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود و درآمد حاصل از این جشن برای خرید ملزومات آموزشی دانش آموزان نیازمند هزینه می‌شود.

زارع پور گفت: امید است با یاری‌گرفتن از آموزه‌های دینی و تأسی به سیره ائمه علیهم‌السلام شاهد روزی باشیم که هیچ نیازمندی در کشور نباشد زیرا با عمل به احکام الهی فقر و نداری از جامعه رخت برمی‌بندد.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین