« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهرلنده به امامت حجت الاسلام الهی نیا:
نماز جمعه این هفته شهر لنده با حضور اقشار مختلف مردم و بارعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام سید محمود ا الهی نیا برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛نماز جمعه این هفته شهر لنده با حضور اقشار مختلف مردم و با بارعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام الهی نیا برگزار شد.


تفکر بسیجی یعنی تفکرانقلابی و اهل بیتی

حجت الاسلام سید محمود الهی نیا در خطبه های نماز جمعه لنده به مناسبت شهادت  شهید حسین فهمیده گفت:این نوجوان با سن و سال کم ،کشور، امام ، انقلاب و دشمن خود را شناخت و برای حفظ انقلاب و لبیک به ندای ولی زمان خود به شهادت رسید.

وی افزود:در طول هشت سال دفاع مقدس نوجوانان زیادی بودند که با ایثار و فداکاری‌ و اخلاص، خانه و کاشانه خود را رها کردند و در شرایط سخت در مقابل دشمن ایستادند و و دنیا را مات و مبهوت کردند.

حجت الاسلام الهی نیا در ادامه به هفته بسیج دانش آموزی اشاره و گفت:آشنایی با تفکر بسیجی سرمایه ارزشمندی است و تفکر بسیجی یعنی تفکر پاکی و انقلابی و اهل بیتی.

خطیب جمعه لنده گفت:دشمن در جنگ نتوانست پیروز شود اما با تهاجم فرهنگی وارد شده و می طلبد دستگاه‌های فرهنگی، آموزش و پرورش،بسیج دانش آموزی برای خنثی کردن این تبلیغات دغدغه داشته باشند.

الهی نیا  تصریح کرد:شورای سیاستگذاری ائمه جمعه  در سراسر کشور برای جوانان برنامه دارد و در شهرستان ما هم چهره های عزیز و دوست داشتنی می بینیم که در قالب هیئت بیت الزهرا س جمع می شوند و با قرآن و اهل بیت انس می گیرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لنده به روز پدافند غیرعامل اشاره و گفت:اقدامات غیر مسلحانه که منجر به بازدارندگی می شود  پدافند غیر عامل گفته می شود و ما باید در همه زمینه ها پیشگیری کنیم و در قضیه بنزین از وزارت نفت و صبر و حوصله مردم تقدیر و تشکر کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در مورد ۱۳آبان گفت:این مناسبت به ما آموخت که می توان سلطه گران را به زباله دان تاریخ سپرد و دیوار ستم شکستنی است.


توقعات مردم از دولت انقلابی در عرصه مدیریتی

امام‌جمعه موقت لنده در مورد توقعات مردم از دولت انقلابی گفت:به کارگیری نیروهای جوان متعهد و مخلص در عرصه های مدیریتی و مقابله با رانت و نظارت بر بازار افسارگسیخته از انتظارات مردم است.

الهی نیا خاطر نشان کرد:بحث کرونا جدی است و واکسن را جدی بگیرید  که ماموریت آن پیش گیری است .


انتقاد خطیب جمعه لنده از تاخیر در انتخاب شهردار


حجت الاسلام الهی با انتقاد از تاخیر در انتخاب شهردار گفت:این مساله باعث گله مندی مردم شده و از شورای شهر خواست یک فرد انقلابی جهادی و متعهد انتخاب و به شهر سر و سامانی بدهند.

خطیب نماز جمعه لنده با اشاره به جاده های روستایی گفت:جاده تراب لنده  و پل آن که قرار  بود ۱۸ماهه تکمیل شود اما از ۶سال هم گذشته و هنوز تکمیل نیست.

الهی نیا به مشکلات راههای روستایی کتج ،چلی، لارب و برمل اشاره و گفت:متاسفانه فقط بخشی از کارها انجام شده و نگرانی‌های زیادی برای مردم این مناطق به وجود آورده است.

امام جمعه موقت لنده در پایان گفت: ضرورت دارد خانواده ها  نسبت به ورود فرزندانشان به فضای مجازی توجه بیشتری داشته باشند و دراین زمینه اقدامات پیشگیرانه ای داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: