« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷
مسئول مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد:
اقای مسول با خدمت کردن به مردم می توانی جز تسخیر کنندگان لانه جاسوسی باشی و گرنه جز 66 کارمند لانه جاسوسی امریکا هستید.
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری  آوای رودکوف از یاسوج؛نیکبخت مسئول مطالبه گری بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، طی نشستی در آستانه سیزدهم آبان گفت :باعث تعجب است که بعد از گذشت چندین سال و در این استان هنوز مسئولانی پیدا میشوند که اجازه نمی دهند دانشجویان مطالبه گر با مسئولان کشوری حتی دیدار دوستانه داشته باشند ،چرا ؟ از این میترسند که مشکلات مردم را به گوش ان مسئول برسانند  نمونه اش را در همین ایام اخیر در سفر ریاست محترم جمهور و هیئت وزرا به استان داشتیم ، که مسئولان اجازه حضور دانشجویان را در این جلسات را ندادند.

مشروح سخنان وی به شرح زیر است:

در تقویم ما روز 13آبان روز دانش آموز و مهم تر از آن روز تسخیر لانه. جاسوسی به دست دانشجویان ان زمان است.

روزی که حضرت امام رحمت الله علیه از ان به عنوان انقلاب دوم یاد کردند ،  امروز بنده اینجا هستم تا این روز رو از چند دیدگاه و زاویه مختلف بررسی بکنم:دیدگاه اول تاکید بر مبارزه و استقامت و عدم سازش با دشمنان است.

برادر ها ،خواهر ها، به این ایه از قران دقت  بفرمایید ؛ خداوند در ایه 35 سوره محمد (ص) میفرمایند:( فلا تهنو وتدعو الی السلم وانتم الاعلون والله معکم ولن یترکم اعملکم ) مبادا در مبارزه کوتاهی کنید وبه دشمن پیشنهاد سازش  دهید شما بالاترید ،چون خدابا شماست ومطمئن باشید نتیجه ی مقاومت را بی کم وکاست به شما می دهد ، در روز 13ابان ما مبارزه کردیم و لانه جاسوسی امریکا را تسخیر کردیم چیزی که حتی فکر کردن به ان بسیاری از کشور هارا به واهمه  ، وا میدارد  ما مبارزه کردیم و با ازاد نکردن  کارمندان لانه‌ی جاسوسی که دستگیر کرده بودیم سازش نیز نکردیم ، طبق این ایه ما وظایف خود را انجام داده بودیم ، حال منتظر پاداش خدا بودیم ، پاداش خدا به این امر چه بود ؟!  پاداش خدا 6 ماه بعد یعنی روز 5 اردیبهشت ماه 1359 در صحرای طبس بود، روزی که هیچ کدام از ما نمیدانستیم که پیشرفته ترین تجهیزات و ذبده ترین نیروهای نظامی امریکا ، درحال اجرای عملیات  بودند که به تهران حمله و کارمندان لانه جاسوسی را آزاد کنند. پاداش خدا به مقاومت ما و به مبارزه ی ما در روز 13 ابان چه بود ؟ پاداش خدا این بود که ان پیشرفته ترین تجهیزات و نیروها را با طوفان شن نابود کرد !

پس برادر ها ، خواهر ها. ، اقای مسئول ،اقای دانشجو ، اقای دانش اموز  بدانید که همیشه اشدا وعلی الکفار بودن نتیجه اش پیروزی و عزت است .

دیدگاه دوم که بنده قصد بررسی ان را دارم این است که روز 13ابان چه کسانی لانه جاسوسی امریکا را تسخیر کردند؟

بله دانشجویان ! واکنش امام به این اقدام چه بود ؟ حمایت تمام قد امام از دانشجویان ؛ بله باعث تعجب است که بعد از گذشت چندین سال و در این استان هنوز مسئولانی پیدا میشوند که اجازه نمی دهند دانشجویان مطالبه گر با مسئولان کشوری حتی دیدار دوستانه داشته باشند ،چرا ؟ از این میترسند که مشکلات مردم را به گوش ان مسئول برسانند  نمونه اش را در همین ایام اخیر در سفر ریاست محترم جمهور و هیئت وزرا به استان داشتیم ، که مسئولان اجازه حضور دانشجویان را در این جلسات را ندادند ، واین بسیار ناپسند است ، واین بسیار ناپسند است از مسئولی که ادعای انقلابی گری و مردمی بودنش گوش فلک را کر کرده ! باعث شرمساری شماست !


دیدگاه و زاویه ی سوم که قصد بررسی ان را دارم این است  ، رهبر انقلاب به عنوان برترین مبارز و مقاوم ترین فرد در کشور ما در مقابله امریکا یک سخن زیبا و عاقلانه و تأمل برانگیز را دارد ایشان می فرمایند: بزرگ ترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است ، اقای مسئولی که آرزو داشتی در ان زمان در بین دانشجویان تسخیر کننده لانه ی جاسوسی بودی من به شما می گویم هنوز دیر نیست ، چگونه ؟

با خدمت کردن به مردم اگر شما میتوانی دردی از این مردم را دوا بکنی و این کار را انجام دهی و مشکلی از مشکلات مردم را حل بکنی ، شما نیز یکی از آن تسخیر کنندگان و از آن دانشجویان هستی اما اگر توان بر حل مشکلات مردم را داشته باشی و این کار را انجام ندهی و در انجام مسئولیت های خود کوتاهی نمایی اغراق نیست؛ اگر بگوییم شما هم یکی از ان 66 کارمند لانه جاسوسی امریکا هستید ودفترشما ومحل کار شما شعبه دیگری از سفارت امریکا و لانه جاسوسی آنها در این کشور است ، چرا که نتیجه ی عمل هر دو شما تضعیف  کشور وملت است!




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین