« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
مجموعه توییت های سعید آتش بار خطاب به رئیس جدید صدا و سیما :
آیا صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد جولانگاه سرمایه‌داری زالوصفت و سیاست‌زده‌های محافظه‌کار و جناح هاست؟ یا تریبون استیفای حقوق عامه و دفاع از مستضعفین و وارثان حقیقی انقلاب؟! ...
پایگاه خبری  آوای رودکوف: سعید آتشبار فعال فرهنگی و عضو فعال جریان مردمی عدالتخواه استان کهگیلویه و بویراحمد در مجموعه توییت های خود  خطاب به رئیس جدید صدا و سیما کشور با بیان اینکه عملکردتان تا اینجا، حکایت از عزم جدی‌تان برای تحول در صداوسیما دارد به نقد صدا و سیمای  کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و نوشت:


1️⃣ صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد، اگرچه کارکنان پرتلاشی دارد که تولید بعضی برنامه‌های بومی مفید، موید این واقعیت است ولیکن بدلیل سیاست‌گذاری‌های غلط مدیریتی تاکنون در مورد مسائل جدی و اساسی استان، رفتاری منفعل و خنثی داشته است.

2️⃣ هیچ برنامه‌ی پویا و شفافی درباره ی زمین‌خواری‌های گسترده، هجوم به طبیعت و محیط زیست، استخدام‌های فله‌ای و فاسدانه‌ی بعضی مدیران دولت قبل، بررسی جدی آسیب‌های اجتماعی نوظهور، بررسی کارشناسی سد تنگ‌سرخ و ده‌ها مسئله‌ی دیگر نداشته است. گویا صداوسیمای استان تعهد سازمانی دارد که صرفاً و صرفاً روابط عمومی دستگاه‌های دولتی و جناح‌ها باشد!

3️⃣ چرا نباید مسائل جدی و مورد مناقشه‌ی نخبگان و رسانه‌ها و توده‌ی مردم، در صداوسیما از منظر کارشناسی تحلیل گردند تا فضاها و تصمیمات سیاست‌زده بتدریج از این استان رخت بندد؟

‏4️⃣ همه "مسامحتاً اکثر" پروژه‌ها و سیاست‌های غلطی که با مقاومت جریان‌های دانشجویی زنده "بسیج دانشجویی و سایرتشکل‌ها" و مطالبه‌گران و عدالتخواهان استان کهگیلویه و بویراحمد متوقف شدند، ساعت‌ها از وقت این مردم و نظام در صداوسیما در اختیارشان بود و از حمایت‌های مادی و معنوی برخوردار بودند!

5️⃣ آیا صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد جولانگاه سرمایه‌داری زالوصفت و سیاست‌زده‌های محافظه‌کار و جناح هاست؟ یا تریبون استیفای حقوق عامه و دفاع از مستضعفین و وارثان حقیقی انقلاب؟! بنظر می‌رسد بنا نیست در صداوسیمای استان، توزیع ناعادلانه‌ی امکانات و ثروت‌ها و تبعیض عمیق تاریخی زیر سوال رود!

‏6️⃣ ولی گویا بناست یک روزمرگی و انفعال و سکوت غیرمسئولانه‌ای همچنان استمراربخشِ این یخ‌زدگی و رخوت باشد، و صرفا با چند برنامه طنز و چند میزگرد خنثی، خلق خدا را سرگرم نگه داشت.

7️⃣ *اگر زمینه‌هایی فراهم شود، ظرفیت‌ها و استعدادهایی برای تولید برنامه‌های جدی و فاخر در همین استان وجود دارد. تشکر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: