« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
آوای رودکوف؛
هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان لنده روزسه شنبه 29 آبان ماه با برگزاری نشستی در محل فرمانداری تشکیل و ترکیب اعضای آن مشخص شدند.
به گزارش پایگاه خبری  آوای رودکوف؛جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای شهرستان لنده با حضور فرماندار و بخشدار مرکزی  و اعضای شورا شهرستان در محل دفتر فرمانداری لنده برگزار شد.


در این جلسه با توافق اعضاء آقای جعفر رئیس زاده بعنوان به عنوان نماینده شورای شهرستان در شورای اسلامی استان و صاحب صلبی نژاد بعنوان رئیس شورای شهرستان لنده انتخاب شدند.


فرماندار لنده در این نشست اظهار داشت :شورای شهرستان از جایگاه مهمی برخوردار هست وشهرستان لنده نیاز به حمایت و توسعه دارد و این مهم با تشکیل مستمر جلسات شورای شهرستان و پیگیری و مطالبه گری شوراهای شهر و شهرستان ؛ مسولان و مردم به خوبی محقق خواهد شد.

تورج رزمجو با بیان اینکه بعضا فرمانداری را مقصر تاخیر در انتخاب هیئت رئیسه شورای شهرستان عنوان می کنند در حالیکه  جلسات شورای شهرستان با حضور اعضاء طی چند بار تشکیل که به دلیل عدم حضور بعضی از اعضاء و از رسمیت افتادن جلسه منجر به انتخاب هیات رئیسه نشد.


رئیس شورای اداری شهرستان لنده  افزود ؛ از بدو ورود تا کنون هر گز نه سیاسی کاری کردم نه دنبال حاشیه بودم بلکه شبانه روز دنبال حل مشکلات مردم و مناطق محروم و روستایی بودم که الحمدوالله اتفاقات خوبی طی این مدت رخ داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: