« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
یاداشت ارسالی مخاطب؛
اولین رکن موفقیت آقای جعفری در این مدت کوتاه این بود که خود از خانواده وبدنه شهرداری بود قطع به یقین پرسنل خدوم وزحمتکش شهرداری برای موفقیت همکار خود وپیشرفت شهر خود همراهی وهمکار ی نمودند
 پایگاه خبری آوای رودکوف-محمد طلا سیاهی: لنده از قدیم الایام مرکز بخش ثالث وپایگاه فکری و فرهنگی ایل بزرگ ومتمدن طیبی  بود.

همانگونه که قبل از انقلاب مردان نامی با درایت سیاسی  خود  جایگاه واقعی  لنده  را در هیمنه های سیاسی اجتماعی و فرهنگی مشخص نمودند  پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تلاش فرزندان انقلابی ونفوذ متنفذین وبزرگان لنده را حال و هوای دیگری بخشیدند  وگام به گام اقدامات شهر نشینی رایکی پس از دیگری گذراندند تا به امروز که در طرح تقسیمات کشوری شهرستان لنده در نقشه جغرافیایی به جای حقیقی خود نزدیک شد.

در گذشته شهردارانی غیر بومی و بومی مدیریت شهری را بر عهده گرفتند  گر چه اقداماتی زیبا انجام گرفت اما عمق محرومیت شهری فراتر از اقدامات صورت گرفته بود که یا به دلیل عدم تعامل با رسانه ها ویا به خاطر عدم شفافیت در برنامه ریزی های شهری  به چشم نیامد.

امروز منتخبین مردم در اولین اقدام خود برای سر پرستی شهرداری باانتخاب جوان شایسته ای  که خود ریشه در بنیان گذاران سیاسی  قلعه لنده دارد  وباالفبای زندگی اجتماعی و شهر نشینی آشنایی کامل دارد  گامی بلند برای توسعه شهری برداشتند.

حضور سرپرست شهرداری لنده در تمام گروه های مجازی و دریافت راهکارهای توسعه شهری و شناسایی مناطق آسیب زا و شناخت تهدیدها و فرصت ها وتبدیل تهدید های شهری به فرصت های زیر ساختی از رموز موفقیت جناب آقای اردشیر جعفری است .

مدیری که در مدت زمان کوتاه باخزانه خالی باید هم پاسخگوی مطالبات پیمانکاران  واجرای خواسته های به حق شهروندان هم پرداخت حقوق پرسنل وهم تامین هزینه های پرونده های حقوقی  و مهمتر از همه نگاه ویژه به زیباسازی ساختار عمرانی و فضای سبز شهر بود.

  اولین رکن موفقیت آقای جعفری در این مدت کوتاه این بود که خود از خانواده وبدنه شهرداری بود قطع به یقین پرسنل خدوم وزحمتکش شهرداری برای موفقیت همکار خود وپیشرفت شهر خود همراهی وهمکار ی نمودند که این خود از حسن خلق وتعامل سرپرست شهرداری است.

امروز نگاه به شهرک های اطراف لنده وزیرسازی وجدول گذاری کوچه هایی که سال های سال چشم به راه  اقدامات عمرانی مانده اند  توسط سرپرست شهرداری به آرزوی خود رسیده اند نشان از درایت و تدبیر شهر سازی آقای جعفری  می باشد نگاهی به بهسازی و ایجاد طراوت در فضای سبز شهر لنده که خود بانی شور و نشاط در مردم وشکوفایی اماکن تفریحی  برای اوقات فراغت مردم است از نگاه‌های مدبرانه سرپرست شهر داربست .

تامین حقوق پرسنل و هزینه های جاری و عمرانی  و توسل  به ماده 100قانون شهرداری و دریافت مطالبات قانونی شهرداری از سازمان ها و ادارات به خصوص ادارات خدماتی  نشان از آشنایی به قوانین  واقتدار دردریافت مطالبات قانونی است .

وقتی در بحرانی ترین شرایط در دفاع از پرونده های حقوقی  به دلیل خزانه خالی بااستفاده از قدرت چانه زنی وتعامل بامردم  در پرداخت هزینه های داد رسی افراد نامی شهر  به مدد ایشان می آیند نشانه ای دیگر از مردم‌داری ایشان است .

وقتی در فضای مجازی باسعه صدر سخن شهروندان را می شنود ومردم رامشاوران امین خود میداند وبه رفع آسیب ها وعیوب مطرح شده در فضای مجازی توسط اهل اندیشه می پردازد نشان از این است که با دنیای مجازی وعلم روز بیگانه نیست  البته به تمام این محاسن باید تعامل و همکاری شورای شهر در همراهی و همکاری با ایشان را بیفزاییم اما از آنجایی که اعضا محترم شورای وسرپرست شهرداری از تحصیل کرده گان  شهر لنده می باشند وحتی دارای آثار و تألیفات می باشند والگوهای فرهنگی شهر می باشند نگاه به مقوله فرهنگ و توسعه فرهنگی به خصوص در زیر ساخت های فرهنگی از زمان شهرداران گذشته تا کنون هنوز مظلوم ومهجور مانده است  ومی طلبد که اعضا فرهنگی شورا  برای رفع این موضوع تدابیری بیندیشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین