« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۲۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهرلنده به امامت حجت الاسلام محمودی اصل:
نماز جمعه این هفته شهر لنده با حضور اقشار مختلف مردم و بارعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام حجت الاسلام سید هدایت الله محمودی اصل برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛ از لنده ؛نماز جمعه این هفته شهر لنده با حضور اقشار مختلف مردم و بارعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام حجت الاسلام سید هدایت الله محمودی اصل برگزار شد.


فردگرایی مانعی به سمت تمدن نوین

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه لنده به مناسبت میلاد امام حسن عسکری (ع )گفت:یکی از کارهای بزرگی که این امام بزرگوار نسبت به آن اهتمام داشتند، متوجه کردن شیعیان به کارهای جمعی و دوری از فردگرایی بود.

وی افزود:اسلام دین اجتماعی است و بی تفاوت بودن نسبت به دیگران در این دین قابل قبول نیست.

حجت الاسلام محمودی اصل در ادامه گفت:اگر قرار هست به سمت تمدن نوین اسلامی برویم یکی از پیش نیازهای آن مقابله با فردگرایی است.

درخواست امام جمعه لنده از استاندار برای ورود به موضوع تسهیلات قرض‌الحسنه  روستائیان

امام جمعه شهر لنده گفت:دستورالعملی برای اعطای وام قرض‌الحسنه به روستائیان آمده و تخلفاتی در این زمینه شنیده شده ما قضاوت نمی کنیم اما اگر این تخلفات صحت داشته باشد ،باید دنبال شود .

وی خطاب به  دست‌اندرکاران مربوطه و استاندار گفت:باید جلوی کار را گرفته شود  و گزارش آن را به مردم داده شود، شاخص ما در این زمینه حق باشد و از قیامتمان بترسیم.

حجت الاسلام محمودی اصل تاکید کرد:مسئولان به معیشت مردم بیشتر توجه کنند و دولت‌ها از این نگاه برای ما فرقی ندارند و امیدواریم هر چه زودتر اصلاحات اقتصادی عملی شود.

برخی مدیران پروازی و برخی دیگر اهل نماز جمعه نیستند

خطیب نماز جمعه لنده تصریح کرد"حق این است که مسئولان در صفوف نماز جمعه بنشینند و مشکلات مردم را حل کنند در حالی که برخی از مدیران پروازی و برخی هم شاید اهل نماز جمعه نباشند در صورتی که نماز جمعه یک واجب حکومتی است و مسئولان باید زودتر از مردم و به طور ویژه شرکت نمایند.

انتظارات مردم از شورای شهر برآورده نشد

امام جمعه شهر لنده با انتقاد از عملکرد شورای شهر گفت:متاسفانه وضعیت مطلوب نیست در حالی که می شد زودتر و راحت تر قدم های اول خدمتگزاری را برداشت اما تمرد از قانون ، گاهی هم دخالت‌های قومی و لجاجت ها باعث شد انتظارات مردم برآورده نشود و می توان گفت به مردم بی احترامی شده است.

امیدواریم مسئولان فریاد ها را بشنوند

امام جمعه شهر لنده در پایان به مشکلات شهرستان در زمینه قطعی اینترنت،آنتن دهی تلفن همراه ،شبکه های تلویزیونی و افت فشار و قطعی آب اشاره کرد که گفت:امیدواریم مسئولان فریاد ها را بشنوند و زیرساخت ها را درست کنند چراکه حق ابتدایی مردم است که از رفاهیات برخوردار باشند.

خبرنگار:بهروز عادل فر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
0
0
متاسفانه چند نفر دارند این شهر را به یک مرکز حکومتی برای خود و ایل و تبار سیاسی شون تبدیل می کنند. و امام جمعه شهر در هدایت و سر براه کردن این افراد و مسئولان کم کار تنها ست
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: