« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
مدیرکل هواشناسی استان در گفتگو با آوای رودکوف مطرح کرد؛
مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد از پیش بینی بارش برف و باران در این استان خبر داد.
پایگاه خبری آوای رودکوف: رضا کاکاوند در گفت و گو با خبرنگار آوای رود کوف بیان کرد: با بررسی نقشه ها و مدل های جوی از اواخر وقت امشب با عبور سامانه ناپایدار از سطح استان ابتدا بارش پراکنده در برخی مناطق آغاز و طی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه به صورت متناوب بارش باران در برخی مناطق رگبار و رعد و برق در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

کاکاوند اظهارکرد: در روز دوشنبه با توجه به بالا بودن شاخص های ناپایداری در برخی مناطق و مناطق شرقی استان میزان بارش ها بیشتر از سایر مناطق مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فعالیت سامانه بارشی به تدریج از اواخر وقت امروز شنبه ۲۹ آبان آغاز شده و تا روز سه شنبه دوم آذرماه ادامه می یابد.

وی تصریح کرد: طی روز دوشنبه با توجه به بالا بودن شاخص های ناپایداری در برخی مناطق به ویژه مناطق شرقی و جنوب شرقی استان میزان بارش ها ماهیت باری داشته و از شدت بیشتری برخوردار است.

مدیرکل هواشناسی استان ادامه داد: بنابراین لغزندگی سطح جاده ها، کاهش دید افقی، اختلال در تردد محورهای مواصلاتی کوهستانی و گردنه ها و آبگرفتگی معابر و روان آب‌های سطحی مورد انتظار است.

رضا کاکاوند گفت: باید به نکات ایمنی در تردد های جاده‌ای اتخاذ تدابیر لازم توسط سازمان‌های امدادی و خدمات رسان توصیه می شود.

کاکاوند بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه امامزاده جعفر در شهرستان گچساران با بیشینه دمای ۲۶.۲ درجه سانتیگراد گرم ترین و شهری یاسوج با کمینه دمای ۲.۶ درجه سانتی‌گراد سردترین نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: