« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹
در اختتامیه سومین رویداد استارت آپی بسیج استان مطرح شد:
آئین اختتامیه سومین رویداد تولید و محتوای بسیج در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد تا فرمانده سپاه فتح با تاکید بر قدرت بازدارندگی ایران در جنگ سخت از وضعیت غیرعادی جنگ نرم و توطئه های دشمن خبر دهد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مسئول سومین رویداد استارت آپی بسیج در کهگیلویه و بویراحمد در آئین اختتامیه این رویداد گفت: شهر یاسوج ۱۲ الی ۱۴ آبان میزبان تیم های تولید محتوا از سراسر استان بود و محتواهای ارزشمندی در رشته پویانمایی، بازی های موبایلی و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه تولید شد و گروه های برتر با داوری کارشناسان مطرح در هر حوزه مشخص شد.

محمود محمدی با اشاره به اینکه ؛ در مدت زمان کمی اجرای رویداد آغاز شد اما در نهایت محتوای بسیار ارزشمندی توسط گروه ها تولید شد گفت: تیم ها در  این رویداد  ۴۸ ساعته به صورت شبانه روز به رقابت پرداختند و برگزیدگان به رویداد سراسری اعزام می شوند.

او با تاکید بر اینکه دوران بزن در رو در فضای مجازی تمام شده و اگر دشمن یکی بزند صدها سیلی در فضای مجازی می خورد تصریح کرد: فعالان فضای مجازی در استان هم پیش رونده و پیش برنده هستند هم مواجهه و مقابله کننده هستند.


مسئول سومین رویداد استارت آپی بسیج در کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر خیال خام دشمنان این است که برای چند ساعتی صفحات نمایشگر را هک میکنند اما خوب هم می دانند که ما نیز اطلاعات محرمانه حساس ترین وزار آنها را به راحتی منتشر میکنیم.

محمدی در ادامه گفت: بیش از 70 نفر شرکت کننده در رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال استان داشتیم که قریب به 15 اثر تولید محتوایی داشتند که خود از قابلیت بالایی برخوردار بودند.
سرتیپ دوم پاسدار حمید خرمدل در آئین اختتامیه سومین رویداد استارت آپی بسیج در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه چه بخواهیم چه نخواهیم فضای مجازی امروز در زندگی ما حلول و نفوذ کرده است تاکید کرد:اینکه دنیای بدون فضای مجازی داشته باشیم قابل تصور نیست.


وی بیان کرد: این روزها در سخنرانی های مختلف می شنویم که استکبار و آمریکا رو به افول است اگر عمیقا به این موضوع نگاه نکنیم ممکن است خیلی ها بگویند اینگونه نیست و آمریکا هنوز اقتصاد دنیا را دارد .

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه تمدن ها در دنیا تدریجی شکل می گیرد، بنابراین افول شان نیز تدریجی است افزود: قبل از انقلاب اسلامی آمریکا به سمت هر کشوری می رفت ان کشور ساقط می شد و با یک اراده شاه را تغییر می داد و در اوایل انقلاب جنگ را نیز به جمهوری اسلامی ایران تحمیل کرد .


وی خاطر نشانت کرد: آمریکا می‌خواست نگذارند که ایران انقلاب اسلامی را صادر کند اما امروز گستردگی جبهه مقاومت گویای صادرات انقلاب جمهوری اسلامی ایران به سراسر دنیا است.

خرمدل اذعان داشت: آمریکا سیاست تغییر رفتار را پیش گرفت و عنوان می کرد ایران نباید در خصوص خیلی از موضوعات منطقه اظهار نظر کند اما این نقشه آنها هم راه به جایی نبرد.

فرمانده ارشد نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آمریکا اکنون آن هیمنه قبل را ندارد و کسی که می خواهد غرق شود دست و پا میزند تاکید کرد: امروز آمریکا رو به افول است و در حال غرق شدن دست وپا میزند .


وی ابراز داشت: فقر و فلاکت در آمریکا و اروپا قابل مشاهده است و این کشور از درون در حال نابود شدن است و بر خلاف آن امروز اقتصاد چین در حال رشد است.

فرمانده سپاه فتح با تشریح وضعیت آمریکا در سوریه ،یمن، عراق و فلسطین گفت: امروز جریان مقاومت پرچم دار اصلی غرب آسیا است و هر کجا مسلمانان متحد شوند حتما نصرت الهی شامل حالشان می شود .

او در جمع فعالین فضای مجازی و برترین های رویداد تولید و محتوای بسیج در یاسوج با اشاره به اینکه امروزه شاهد جنگ سخت،نیمه سخت و نرم در دنیا هستیم  و این ها شبانه روزی است گفت:  در پس توها اتفاقات بسیار سنگینی درغرب آسیا در حال شکل گیری است.


وی اظهار کرد: دشمن از هر فرصتی برای توطئه و ضربه زدن به ایران استفاده می کند و وظیفه فعالان فضای مجازی مواجهه با این توطئه ها است.

این فرمانده نظامی با تاکید بر اینکه در حوزه جنگ سخت خیال همه آسوده باشد چرا که هیچ ابر قدرتی جرات مواجهه با نیروی نظامی را ندارد گفت: ایران اسلامی از مرحله بازدارندگی گذشته ،دشمن را تعقیب و اگر یکی بزند ده تا می خورد.

خرمدل با بیان اینکه اگر دشمن کشتی می گیرد ما در مقابل کشتی می گیریم و اگر موشک بزنند موشک می خورند و فهمیده اند در حوزه سخت نمی توانند کاری انجام دهند تصریح کرد:یکی از ابزارهای اصلی جنگ های امروز فضای مجازی و فناوری های نو است  وبه این توانایی نیز دست یافته ایم.


وی ابراز داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران می‌خواهندبه افکارعمومی ناکارآمدی نظام را القا و مردم را ناامید کنند تا نقشه هایشان را از طریق جنگ نرم با موضوع مهم افکار عمومی اجرایی کنند.

خرمدل افزود: ما امروز باید نه تنها مردم خودمان را بلکه مردم دنیا را از جنایت های این رژیم پلید مطلع کنیم  و باید به سمتی برویم که از حالت پدافندی خارج شویم در این حوزه باید تهاجمی برخورد کنیم .

فرمانده سپاه فتح اذعان کرد: باید واقعیت های جامعه غرب را هم برای مردم خودمان و هم برای مردم غرب بگوییم چرا که غرب از درون پر از فساد فقر و فلاکت است و اینها را باید به مردم بگوییم.


سردار خرمدل گفت:هرجا امروز دچار بحران هستیم میراث رژیم شاهنشاهی است  و فعالان فضای مجازی باید در این عرصه نیز فعال و با وحدت رویه این اراده را داشته باشیم که پیش رویم  و در مقابل توطئه ها برنده شویم.

این فرمانده نظامی تاکید کرد:وضعیت عادی نیست واقعیت این است که یک جنگ تمام عیار وجود دارد که ما باید هم خودمان را مجهز کنیم و هم  تهاجمی ورود کنیم.

گفتنی است در این آئین از برترین های سومین رویداد تولید و محتوای بسیج در کهگیلویه و بویراحمد که به مدت 48 ساعت مداوم از 12 تا 14 آبان برگزار شد تجلیل به عمل آمد تا گروه های برتر به رویداد ملی تولید و محتوای بسیج در تهران اعزام شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین