« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
دو توصیه مهم امام جمعه لنده به نمایندگان مجلس و استاندار کهگیلویه و بویراحمددر خطبه های نماز جمعه:
برخورد با حقوق های نجومی مطالبه چندین ساله رهبر معظم انقلاب و مردم است و الان که هر سه قوه با هم هماهنگ هستند توقع عموم مردم برخورد جدی با این پدیده زشت و فسادزاست.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛نماز عبادی سیاسی جمعه لنده با رعایت دستورات بهداشتی،به امامت حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل اقامه شد.


حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه لنده با تبریک هفته بسیج گفت:نهاد مقدس بسیج یکی از الطاف بزرگ خداست که توسط امام خمینی( ره )پایه گذاری شد.

وی افزود:اگر ارزش‌های بسیج و بسیجی در مجموعه های دولتی تبیین و تقویت شود زمینه ساز امیدواری مردم نسبت به انقلاب و آینده کشور خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمودی اصل تاکید کرد:بسیجی باید در دفاع از ارزش‌ها در وسط میدان باشد و خالصانه و مجاهدانه پشت سر ولی زمان خود حرکت کند و هیچ عاملی نتواند او را در مسیر متعالی ولایت مداری دلسرد و منصرف نماید.

امام جمعه لنده در ادامه گفت:این روزها بحث حقوق های نجومی بر سر زبان‌هاست که یک عده مدیر مرفه و بی درد از روی تکبر خود را مستحق دریافت پاداش‌ها و حقوق های آنچنانی می دانند باید چنین افرادی را از نظام اداری کشور به دور انداخت.

حجت الاسلام محمودی اصل تاکید کرد:برخورد با حقوق های نجومی مطالبه چندین ساله رهبر معظم انقلاب و مردم است و الان که هر سه قوه با هم هماهنگ هستند توقع  عموم مردم برخورد جدی با این پدیده زشت و فسادزاست.

خطبیب نماز جمعه لنده تصریح کرد:در چند روز آینده مجددا مذاکرات هسته ای با تیم جدید مذاکره کننده آغاز خواهد شد، غربی ها به دنبال اقناع جهانی علیه کشورمان هستند اما با مواضع دولت جدید به خوبی فهمیدند که ایران حاضر به کوتاه آمدن از حقوق خود که برداشته شدن تحریم‌هاست کوتاه نخواهد آمد.

امام جمعه لنده با اشاره به ۱۰آذرماه سالروز شهادت آیت الله مدرس که به روز مجلس نامگذاری شد گفت:یکی از ویژگی های این شهید شفافیت و صراحت در برخورد با مردم بود.

حجت الاسلام محمودی اصل ضمن تبریک به نمایندگان مجلس از آنان خواست همه جوره دولت جدید را در زمینه مبارزه با فساد و برقراری عدالت کمک نمایند ودر انتصابات دولتی دخالت نکنند.

امام جمعه لنده از استاندار جدید درخواست داشت با گذشت ۴ماه از عمر دولت جدید حتما فرصت تحولات مدیریتی رسیده چراکه خیلی از مدیران دچار تردید و روزمرگی شدند و تکلیف ماندن و رفتن خود را نمی دانند و کم انگیزگی آنان باعث بر هم زدن انضباط اداری خواهد شد.

حجت الاسلام محمودی اصل در پایان گفت‌:تاخیر در معرفی مدیران باعث ترک فعل آشکار برخی از آنان شده و این وسط هم دولت و هم نظام آسیب می بیند انتظار داریم هر چه سریعتر تکلیف این قضیه روشن شود.

خبرنگار:بهروز عادل فر
منبع خبر:آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: