« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
در مراسم تودیع و معارفه فرماندار گچساران عنوان شد؛
فرماندار سابق گچساران حرف‌های آخرش را زد و گفت: نباید زیر پای نخبگان را خالی کرد.
 به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛ عصر امروز (چهارشنبه ۱۷ آذرماه ۱۴۰۰) با حضور سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ائمه جمعه شهرستان‌های باشت و گچساران، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی استانداری، دادستان شهر دوگنبدان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی مراسم معارفه فرماندار جدید گچساران برگزار شد.

علیرضا اتابک فرماندار سابق شهرستان گچساران در مراسم تودیع خود، اظهار داشت: بدون وابستگی به گروه، شخص و یا کسی در شهرستان گچساران مسئولیت را انجام می‌دادم.


مشروح سخنان علیرضا اتابک فرماندار سابق شهرستان گچساران به شرح زیر است:

*برای ماندن خودم در پست فرمانداری با هیچ کسی حرف نزدم.

*کار کردن در شرایط امروز بسیار سخت است، شهرستانی که کریدور استان‌های جنوبی است و ۱۰ درصد نفت و گاز کشور را به خود اختصاص داده، ۱۷ درصد جوانان در این شهرستان بیکار می‌باشد که خیلی نگران کننده است.

*وقتی وارد این میدان شدید، متوجه می‌شوید که حکمرانی ساده نیست، مسائل خاص خود را دارد، کسانی جلوی درب فرمانداری تجمع می‌کنند، پدری که ۷ فوق لیسانس در خانه دارد، حلوی درب فرمانداری می‌آید و گریه می‌کند، در این موقع‌ها است که می‌فهمی کاری از دستت ساخته نیست، فرماندار باشی، وزیر باشی. مگر قول آن آقای وزیر [ربیعی وزیر اسبق کار] نبود که فقط ۴۸ ساعت دوام نداشت.

*بنده چارچوب دارم، فکر دارم، خط قرمز من در جمهوری اسلامی؛ بسیجی‌ها، مردم و رهبری است، ولی اشتباه ما این است که کسانی که دارای فکر هستند را برچسپ می‌زنیم.

*من در بحرانی‌ترین شرایط به شهرستان گچساران آمدم، نماینده‌ای [تاجگردون] که اعتبارنامه‌اش را رد می‌کنند، فرماندار باید از روزی که می‌آید وارد گود انتخاباتی شود.

*ما که از کهگیلویه بزرگ آمده‌ایم. اینجا غریبه نیستیم، و ما مثل طوایفی که اینجا حضور دارند، سالهای سال در اینجا حضور داشته‌ایم.

آقایان مدیرکل آدرس شهرستان گچساران را فراموش کرده بودند، بالاخره اینجا نماینده نداشت و مسئولان هم به نماینده‌ها سر تعظیم فرود می‌آوردند.

 *من از اینجا فقط با موبایل و پاوربانکم می‌روم، نه زمین گرفتم، نه کسی را استخدام کردم، فحش پتروشیمی را خوردم، ولی مردم خط قرمز من هستند.


*اولین حلسه خود را با اصولگرایان گرفتم، فرماندار باید فرماندار همه مردم باشد، به همه قول‌هایی که دادم عمل کردم، می‌خواستند به من ظلم کنند و کاری را از من خواستند، ولی انجام ندادم، کاری که رضای خدا در آن نباشد، انجام نمی‌دهم.*در طاغوت پدربزرگم کشته شد، بعد از انقلاب شهید دادیم، همه ما رزمنده هستیم و گلوله خورده‌ایم.*افتخار بنده این است که بدون وابستگی به کسی در اینجا خدمت کردم، روستایی نبوده که ۵ بار به آن روستا نرفته باشم، مردم را به اسم کوچک می‌شناسم، آقایان من رفتم، من برکنار شدم، ولی نباید زیر پای نخبگان این استان را خالی کنیم. بنده فرماندار دولت روحانی بودم، تلاش زیادی شد، این دولت هم تمام می‌شود. همه این دولت‌ها زیر سایه نظام است، بی تقوایی این است که بگوییم کار نشد.

*از آقای دکتر تاجگردون که تلاش‌های خوبی در این شهرستان کرد، تشکر می‌کنم، خواهش دارم که اجازه دهید این رزمنده آقای حسینی‌پور کار خود را انجام دهد، کمک کنید.

به گزارش آوای رودکوف؛علیرضا اتابک از جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس می باشد که بیش از 40 ما از دوران جوانی خود را صادقانه و در قامت یک بسیجی شجاع در دفاع از ملت سپری نموده و طی چند سال اخیر در کسوت فرمانداری شهرستانهای کهگیلویه و گچساران بعنوان یک مدیر جهادی خدمات ارزشمندی را از خود به جای گذاشت.


منبع:ریواس جنوب
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: