« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
فرمانده انتظامی لنده خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان لنده از دستگیری 2 تن از عاملان سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان خبر داد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛سرهنگ محمود عدالت پرور فرمانده انتظامی شهرستان لنده عنوان داشت: در پی چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در چندین منطقه از شهرستان لنده خصوصا در مزارع کشاورزی ایدنک، شناسایی و دستگیری عاملان سرقت در دستور کار پلیس قرار گرفت تا در نهایت با درایت و هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان سارقان شناسایی و دستگیر شدند.


فرمانده انتظامی شهرستان لنده  اظهار داشت: در این راستا با دستگیری 2 تن از عاملان این سرقت‌ها ؛سارقین به بیش از 50فقره سرقت از اماکن دولتی و غیر دولتی اقرار که ارزش ریالی آنها بیش از 10میلیارد ریال می می باشد.

وی با بیان اینکه مقداری از اموال مسروقه در اختیار صاحبان آنها قرار گرفت اظهار داشت: متهمین بعد از بازسازی صحنه های سرقت و تشکیل پرونده قضایی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده در پایان خاطر نشان کرد: یکی از ماموریت‌های اصلی پلیس، پیشگیری از سرقت بوده و همواره نسبت به ایجاد بستری آرام و امن در منطقه تلاش و اهتمام جدی در برخورد با سارقان و کسانی که امنیت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند در اولویت اجرای ماموریت‌ها می‌باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: