« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته شهرلنده به امامت حجت الاسلام محمودی اصل:
نماز عبادی سیاسی جمعه لنده با رعایت دستورات بهداشتی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛ از لنده ؛نماز جمعه این هفته شهر لنده با حضور اقشار مختلف مردم و بارعایت پروتکل های بهداشتی به امامت حجت الاسلام حجت الاسلام سید هدایت الله محمودی اصل برگزار شد.


حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز جمعه با تبریک ولادت حضرت زینب (س) گفت: این بانوی بزرگوار در سخت ترین شرایط عفت خود را به نمایش گذاشت.

وی افزود:حضرت زینب (س )درس ولایت مداری را از مادرش حضرت فاطمه زهرا (س )یاد گرفته بود و سر تا پا تسلیم امامت بود.

امام‌ جمعه لنده تاکید کرد: انقلاب ما انقلاب زینبی است و بانوان ما از اول انقلاب  و مخصوصا در دفاع مقدس یکی از برجسته ترین نقش ها را ایفا کردند  .

حجت‌الاسلام محمودی اصل در ادامه با اشاره به حادثه تلخ تصادف که جمعی از همشهریان و هم استانی های ما به رحمت ایزدی رفتند گفت:حادثه دلخراشی بود که همه مردم استان را عزادار کرد.

حجت الاسلام محمودی اصل با تبریک روز پرستار گفت:ارزش کار کسانی که در حوزه سلامت کار می کنند بر ما پیداست و مسئله سلامت جز اولین مسائل زندگی جوامع است.

خطیب نماز جمعه لنده خاطرنشان کرد:مذاکرات چهار به اضافه یک آغاز شد و آمریکا اگرچه مستقیم در مذاکرات نیست اما به شدت رصد می کند و خواسته آن توافق موقت است که این ایده هرگز اهداف ایران را از مذاکرات تامین نمی کند.

مردم شدیدا منتظر گشایش اقتصادی هستند

محموی اصل تصریح کرد:مردم شدیدا منتظر گشایش اقتصادی هستند و بار سنگینی را از حیث اقتصادی تحمل می‌کنند اگرچه همچنان شاهد افزایش قیمت ها هستیم،اما اطمینان داریم همانطور که دولت توانست بحران کرونا را مدیریت کند در عرصه معیشتی هم با عزم و اراده ای که می بینیم امکان گره گشایی وجود دارد.

امام جمعه شهر لنده در پایان با اشاره به سفر نماینده ولی فقیه در استان گفت:در این سفرها بحث تخصیص اعتبار نیست و جنبه مطالبه گری از مسئولین را دارد و در این سفر مخزن ۱۰۰۰متر مکعبی آب شهرک فجر و شهید رجایی افتتاح شد ،که حقیقتا بعد از سالها دغدغه مردم، برطرف شد' در این سفر  از  پل تراب هم بازدید شد و تکمیل این پل می تواند لنده را از بن بست خارج کند و شاهد کوتاه شدن مسافت ها هم باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: