« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
ظهر امروز رخ داد ؛
جمعی از معلمان شهرستان لنده ظهر امروز (22 آذرماه 1400) جلوی اداره‌ آموزش و پرورش این شهرستان به منظور درخواست اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان تجمع کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛امروز دوشنبه ۲۲ آذرماه جمع کثیری از فرهنگیان شهرستان لنده در محوطه اداره آموزش و پرورش حضور یافتند و در فضایی کاملا آرام و مسالمت آمیز ، مطالبات خود را بیان نمودند.

در این تجمع خودجوش صنفی، فرهنگیان خواهان اجرای کامل و بی کم و کاست طرح رتبه بندی، اجرای همسان سازی بازنشستگان و پیاده سازی نظام پرداخت هماهنگ کارمندان دولت شدند و ضمن ابراز نارضایتی شدید از به تاخیر انداختن لایحه رتبه بندی، به صورت جدی از مجلس شورای اسلامی و هیات دولت درخواست نمودند که مطالبات ایشان را به شکل قانونی و نهادینه در بودجه سال آینده اعمال نمایند.

لازم به ذکر است ریاست محترم اداره آموزش و پرورش در میان فرهنگیان حضور یافت و ضمن استقبال منطقی، اظهار داشتند که از هر طرق ممکن، مطالبات به حق ایشان را به مقامات ذی صلاح انتقال خواهند داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: