« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از تصویب مرز هوایی فرودگاه یاسوج توسط وزارت کشور خبر داد و گفت: منتظر تصویب طرح در هیات دولت هستیم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، کیامرث حاجی‌زاده در نشست کارگروه گردشگری و خدمات سفر که با حضور دبیر خدمات سفر وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد با تسلیت دهه اول فاطمیه گفت: کهگیلویه و بویراحمد در بحث گردشگری و توریسم ویژه دیده شود.


معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همانطور که استان‌های شمالی در بحث گردشگری دیده می‌شود این استان هم دیده شود، افزود: وزارت توجه بیشتری به ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد  داشته باشد.

وی با بیان اینکه مقدمات سفر گردشگران در دوران پساکرونا به کهگیلویه و بویراحمد فراهم شود، گفت: اگر گردشگری آنطور که باید و شاید در  استان مورد توجه قرار می‌گرفت و اتفاق می‌افتاد این استان در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ایجاد اشتغال غنی می‌شد‌.

معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای توسعه گردشگری لازم است زیرساخت‌های حوزه گردشگری در استان جدی گرفته شود در سفر رئیس جمهور به استان ۴۰۰ میلیارد تومان برای محور یاسوج _ سی‌سخت اختصاص یافت یا احداث بیمارستان در سی‌سخت همه در راستای توجه به مقوله مهم گردشگری است.

حاجی‌زاده با اشاره به مشکلات فراوان زیرساختی در شهر گردشگرپذیر سی‌سخت گفت: پیست اسکی کاکان یکی از ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد است اما هیچ خدماتی در این مکان که مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد ارائه  نمی‌شود.

وی با بیان اینکه تله‌کابین یاسوج چه زمانی می‌خواهد تعیین تکلیف شود، افزود: استان به لحاظ زیرساخت‌های گردشگری عقب است اگر می‌خواهیم اشتغال و بیکاری را حل کنیم به زیرساخت‌های گردشگری توجه کنیم.


حاجی زاده در ادامه با اشاره به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پذیرش مسافران گفت: کارهای خوبی در فرودگاه یاسوج در زمان استاندار قبل و کنونی صورت گرفته است.

وی، عنوان کرد: مرز هوایی فرودگاه یاسوج به تصویب وزارت کشور رسیده و منتظر تصویب در هیات دولت هستیم، ضمن اینکه پروازهای تهران هر روز انجام شود و پرواز به مشهد مقدس دوباره از سر گرفته شود.

وی با تاکید بر ساماندهی خانه‌های استیجاری گفت: وزارت گردشگری با استفاده از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی اقدام به معرفی جاذبه‌های گردشگری استان کند.

حاجی زاده با اشاره به ساماندهی پارک جنگلی و ساحلی یاسوج خواستار تعیین تکلیف پروژه گردشگری بلادشاپور و دهکده گردشگری چم‌شیر شد.

وی با انتقاد از وضعیت نامناسب آبشار و تنگ مهریان یاسوج، خاطرنشان کرد: شهرداری به این مکان مهم گردشگری جدی‌تر ورود کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: