« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۵۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
یاداشت از محمدظاهر آخش؛
تنها چند روز از کنایه ها و زخم زبان ها نسبت به معلمان می گذرد و شاهدیم تنها دارایی یک معلم که صبح هنگام برای حضور در کلاس درس خود ، طعمه سیلاب می شود
پایگاه خبری آوای رودکوف:صبح امروز یک دستگاه خودرو مزدا در لنده با سیلابی شدن مسیر به دره سقوط کرد در همین راستا محمد ظاهر آخش از فعالان اجتماعی لنده طی یاداشتی نوشت:


شاید در یک لحظه فکر کنید که این ماشین اداره راهداری یا فرمانداری یا مدیریت بحران است. شاید این ماشین ماههاست که اینجاست .

بله ؛ تنها چند روز از کنایه ها و زخم زبان ها نسبت به معلمان می گذرد و شاهدیم  تنها دارایی یک معلم که صبح هنگام برای حضور در کلاس درس خود ، طعمه سیلاب می شود ، آنهم در دو کیلومتری شهر لنده!

جالب اینجاست که بعضی از رسانه ها با افتخار تیتر خبری خود کردند که: با وجود هشدار آب گرفتگی رانندگان طعمه سیلاب شدند؛ راستی کدام مسوول را تاکنون دیدید که با ماشین شخصی خود گرفتار چنین صحنه ای شود؟ پس همراه با کنایه های علم بهتر است یا ثروت ، لطفا معلمان را اینجا هم ببینید.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
خسروی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
0
0
درود
کی توان باشیعه گفتن از عمر
کی توان بربط زدن در گوش کر
مولانا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: