« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
فوری؛
بارش ها در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و بارش در مناطق سردسیر به صورت برف است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج به نقل از  روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان، اسفندیار برخه گفت: پیش از آغاز بارش ها با اطلاع از هشدارهای هواشناسی در روزهای قبل مبنی بر بارش های سنگین برف و باران در کهگیلویه و بویراحمد به همه تیم های عملیاتی آماده باش داده شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفـت: در شهرستان های 9 گانه استان به نیروهای خدماتی و عملیاتی آماده باش داده شده و تدابیر لازم اتخاذ گردیده است، ضمن آنکه در صورت بروز حادثه، تیم های اتفاقات آبفا شهرهای همجوار جهت همکاری با یکدیگر سریعاً اعزام می شوند.

برخه ادامه داد: در محل هایی که لازم بود اصول پیشگیری از وقوع حوادث پیش بینی شده، منابع آبی محصور و حراست شده و جاهایی که احتمال گل آلود شدن مخازن ذخیره آب نیز وجود داشت تدابیر و ایمن سازی لازم انجام گردیده است.

اسفندیار برخه در پایان تصریح کرد: با توجه به شدت برودت هوا و سرما در مناطق سردسیر استان، ضروری است مشترکان نسبت به پوشش و عایق بندی تاسیسات و بویژه کنتورهای آب که در مجاورت هوای آزاد هستند اقدام کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: