« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳
با حضور معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛
آیین اختتامیه جشنواره استانی آوای اذان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده و با حضور معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مسئولان شهرستان لنده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ عصر امروز آیین اختتامیه جشنواره استانی آوای اذان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنده و  با حضور معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد  اسلامی استان و مسئولان شهرستان لنده برگزار شد.


حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی اصل در این مراسم گفت:گرچه در آموزه های دینی برخی کارها  مثل دادن صدقه و دستگیری از ایتام باید پنهانی صورت گیرد، اما بعضي از کارها  مثل نماز،باید به صورت آشکار انجام شود.

وی افزود: در دین ما به فضیلت نماز  جماعت و پوشش اسلامی سفارش شده است.

حجت الاسلام محمودی اصل در ادامه گفت:اذان شعار اسلام و تشییع  به حساب می‌آید و نماد دین است و در آن توحید و اعلام ولایت امیرالمؤمنین وجود دارد.

امام جمعه لنده در پایان از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همه کسانی که در برگزاری این مراسم زحمت کشیدند تقدیر و تشکر کرد.


اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده در ابتدای برنامه جشنواره استانی نوای اذان همزمانی این برنامه با ایام فاطمیه دوم و همچنین سالگرد شهادت سردار دل ها سردار شهید سلیمانی و میزبانی شهرستان لنده از شهید گمنام را از اهمیت این برنامه دانست.

وی اظهار داشت حضور منتخبین از سراسر استان در این شهرستان را به فال نیک گرفته و این موفقیت را به همه منتخبین شهرستانی و استانی تبریک می گوییم.


در ادامه آزاد خردمند معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت :فراخوان این جشنواره از ماهها قبل  منتشر گردید و ۶۴نفر در این جشنواره شرکت نمودند که آثار ارسالی در سه رده سنی توسط داوران مورد داوری قرار گرفت و از ۹منتخب استانی ۶منتخب از شهرستان لنده و بقیه منتخبین از سایر شهرستان ها بوده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: