« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۴
به همت سپاه فتح و شبکه بهداشت بویراحمد انجام شد :
اردوی سلامت جهادی در شهر مادوان به همت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و شبکه بهداشت بویراحمد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رود کوف از یاسوج؛ با همت اقشار مختلف بسیج سپاه فتح، مرکز بهداشت شهید دامیده و برخی دیگر از ادارات اردوی جهادی سلامت در شهر مادوان با حضور پزشکان و کادر درمان بسیجی سپاه فتح برگزار شد.


رئیس بسیج اقشار سپاه فتح با حضور در دو مرکز بهداشت مادوان علیا و سفلی از پزشکان و کادر درمانی که برای خدمات رسانی آمده بودند تقدیر و تشکر کرد.


رئیس بسیج اقشار سپاه فتح در حاشیه این بازدید با بیان اینکه تمام خدماتی که در این اردوی جهادی انجام می شود رایگان است، گفت: در کنار این خدمات رسانی ها نیز روز گذشته تعدادی بسته معیشتی در میان برخی از  مردم این منطقه توزیع شد.

 
سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو  هدف از برگزاری این کار جهادی را پیروی از منش فاطمی و سیره علوی عنوان کرد و افزود: تلاش می شود این گونه خدمات را در سایر مناطق دیگر استان ارائه دهیم.

 
همچنین رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد نیز گفت: پیرو جلسه ای که در سپاه فتح برگزار شده بود تصمیم بر این شد که در منطقه مادوان گروه جهادی سلامت  حضور یافته تا به مردم این منطقه خدمات رسانی کنند.

 
دکتر محمد پزدان پناه با بیان اینکه این برنامه از ساعت 8 صبح شروع شده و تا ساعت 5 عصر ادامه دارد، گفت: ببا توجه به استقبال مردم، بخشی از این خدمات رسانی ها نیز فردا ادامه خواهد داشت.

 
رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد جمعیت شهر مادوان را 43 هزار نفر جمعیت نام برد و اظهار داشت: بیشتر جمعیت این شهر در حاشیه شهر واقع شده اند که با توجه به نیازسنجی های انجام شده و سعی کردیم متناسب با این نیاز ها در این دو روز  خدمات رسانی کنیم.

 
وی یادآور شد: هم اکنون پزشک عمومی، پزشک متخصص عفونی و داخلی ، خدمات دندانپزشکی توسط چهار دانشجوی دندان پزشکی و سه دندان پزشک مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد با لوازم خود در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

 
یزدانپناه عنوان کرد: مشاوره روانشناسی نیز انجام می شود و به روانپزشک ارجاع داده می شود، مشاوره مامایی، مشاوره تغذیه ، کارشناس پرستاری ، کارشناس مامایی و بهداشت و محیط حضور دارند و خدمات می دهند.

 
همچنین رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح  با بیان اینکه صد و هشتاد و هشتمین برنامه  جهادی پزشکی است که از ابتدای سالجاری در استان انجام می شود، گفت: این برنامه به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و سالروز شهادت دختر نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) تدارک دیده شده است و در کنار خدمات پزشکی سایر خدمات ارائه می شود.

 
سروان پاسدار دکتر ساداتی نژاد افزود: 50 نفر از کادر درمان، پزشک، متخصص، روانشاس، پرستار و ... در این اردوی جهادی سلامت در دو نقطه مادوان پایین و مادوان بالا مستقر و پیش بینی های انجام شده یک روزه بود ولی با توجه به مراجعه زیاد مردم در حوزه دندان پزشکی خدمات دو روزه ارائه خواهد شد.

 
وی با بیان اینکه در این اردوی جهادی به افراد ویزیت شده داروی رایگان داده می شود، بیان کرد: از ابتدای صبح تاکنون 900 نفر پذیرش شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: