« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد:
امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان دنا در عملیاتی نفس گیر جان مرد ۵۵ ساله را در ارتفاعات گردنگاه لوداب نجات دادند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج؛سید امان اله جهانبین مدیرعامل این جمعیت از نجات جان مردی ۵۵ ساله در ارتفاعات لوداب خبر داد.


جهانبین افزود: بعدازظهر روز یکشنبه ۱۹ دی ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۸ بنا بر گزارش مردمی مبنی بر گرفتار شدن فردی  در ارتفاعات لوداب تیم عملیات پایگاه امداد و نجات کوهستان شهرستان دنا در عملیاتی نفس گیر، ضمن  هماهنگی   با  مرکز کنترل  ۱۱۲  وارد منطقه شدند که بعد از پیمایش نزدیک به یک ساعت جاده ویک ساعت کوهپیمایی تا رسیدن پای ارتفاعات محل گرفتار شدن مرد ۵۵ ساله  بلافاصله با انجام عملیات راپل واستفاده از تجهیزات تخصصی کوهستان و ایجاد کارگاه طبیعی طناب و  و بالاکشی و... جهت دسترسی و تثبیت ورهاسازي فرد گرفتار شده و انتقال آن به نقطه امن اقدام نمودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: مرد گرفتار شده با هدف چرای دام خود در ارتفاعات حضور داشت که در دیواره صخره ای سخت گذر وپرشیب گرفتار شده بود که پس از دسترسی و تثبیت و کمک های اولیه به پایین دست ارتفاعات  انتقال داده شد . عملیات  در ساعت ۱۷:۴۰ مغرب به پایان رسید.

نکته جالب وقابل توجه اینکه دومین بار است این فرد در کوه های این منطقه گرفتار می شودوتوسط امدادگران ونجاتگران تیم امدادونجات کوهستان شهرستان دنا نجات پیدا می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: