« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان خبر داد:
آب برخی از مناطق شهر دوگنبدان امروز قطع می باشد.
به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج،علی محمد غریبی؛ مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص قطعی آب در شهر دوگنبدان گفت:از بامداد امروز بعلت بوجود آمدن نقص فنی برای یکی از ترانسفورماتورهای ایستگاه پمپاژ آب در منطقه امامزاده جعفر، برق ایستگاه مورد نظر قطع و استحصال و پمپاژ  آب به مخازن ذخیره آب  شهر دوگنبدان نیز با مشکل مواجه شده است.

غریبی اظهار داشت: از بامداد امروز و ساعات اولیه شروع این اتفاق، همکارانمان در امور آبفا شهرستان گچساران با حضور در ایستگاه پمپاژ آب امامزاده جعفر به دنبال مرتفع نمودن مشکلات و برقراری مجدد پمپاژ آب به مخازن ذخیره شهر دوگنبدان هستند.

وی تصریح کرد؛ پیش بینی آبفا اینست که مشکل آب آشامیدنی شهر دوگنبدان تا عصر امروز (چهارشنبه 22 دیماه 1400) برطرف شود، ضمن آنکه افت فشار شبکه پس از وارد مدار بهره برداری گردیدن ایستگاه پمپاژ مورد نظر دور از انتظار نمی باشد.

سخنگوی شرکت آبفا استان بیان داشت: در پی بروز این مشکل هم اکنون آب بسیاری از مناطق شهر دوگنبدان قطع می باشد ولی آب مناطق و محلات کارکنان، سه راهی و باغ فردوس که از خط انتقال آب سد کوثر تأمین می شوند هیچ گونه مشکلی ندارند.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا  استان ضمن تشکر از همکاری همیشگی مشترکین در شهر دوگنبدان اظهار داشت: انتظار داریم ساکنین مناطق و محلات شهر دوگنبدان که آب آنها قطع می باشد نسبت به صرفه جویی در مصرف میزان آب ذخیره مخازن خانگی، نهایت همکاری را با امور آبفا شهرستان گچساران بعمل آورند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: