« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
در نامه شهروند یاسوجی به معاون دادستان عمومی و انقلاب استان عنوان شد:
آیا با چنین اتفاقی که دراین مکان عمومی رخ داده دیگر افراد سرمایه گذار قادر به سرمایه گذاری در این استان می باشند ؟
پایگاه خبری آوای رودکوف:حاتم فتحی محمودآباد از فعالان اجتماعی استان در نامه ای خطاب به اعضای شورای تامین استان از درگیری های اخیر فیزیکی و استفاده از سلاح های سرد و گرم در بعضی از شهرستانهای استان اظهار گلایه نمود و  نوشت: اراذل اوباش و نا امنی ها باعث فرار سرمایه گذاران می شود..

متن این نامه به شرح زیر  است:

جناب دکتر مسعودی معاون محترم دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان
احتراما در مورخه 1400/10/22 حضرتعالی جهت بازسازی صحنه درگیری مورخه 1400/9/29 در محله بنسجان حضور پیدا کرده اید وعلت درگیری را این گونه بیان فرموده اید: که عده‌ای شبانه بصورت مسلح وارد پمپ بنزین معصومی شدند و صاحب مغازه پمپ بنزین را مورد کتک کاری قرار داده وبا اسلحه کلاشینکف تیر اندازی هوایی کرده و حتی با قمه دراین مکان عمومی قدرت نمایی کردند که همین درگیری مورخه 1400/9/29را رقم زده وخاطر نشان کردید: یکی از متهمان که زخمی شده دارای سابقه کیفری زیادی بوده !!!

با احترام به جنابعالی و دستگاه محترم قضا سوال افکار عمومی اینست که :چرا قانون با چنین افرادی که دارای سابقه کیفری هستند به راحتی می گذرد: تا آزاد باشند و باعث رعب وحشت در  جامعه شوند خصوصاً در این مکان عمومی که گلوگاه فرهنگی استان می باشد.

 آیا با چنین اتفاقی که دراین مکان عمومی رخ داده دیگر افراد سرمایه گذار قادر به سرمایه گذاری در این استان می باشند ؟

براستی که حرکت های نابهنجار  در  این مکان عمومی زیبنده فرهنگ استان نمی باشد. و این دسته از خلاف کاران و اینگونه نا امنی ها  باعث فرار سرمایه گذاران و بی انگیزیگی آنها بدلیل عدم  امنیت شغلی خواهد شد .

امیدوارم با همت حضرتعالی و قاطعیت بیشتر دستگاههای نظامی و انتظامی شاهد برقراری نظم وامنیت بیشتر در پایتخت طبیعت باشیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: