« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
ظهر امروز و با استقبال مسولا انجام شد؛
ششمین روز سفرکاری مهردادکریمی مشاور جهادی دکترقالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی به شهرستان لنده استان کهگیلویه بویراحمد انجام شد...
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در ادامه سفر کاری مهردادکریمی به شهرستان‌های استان کهگیلویه بویراحمد؛ وی ظهر امروز جمعه وارد شهرستان لنده شد.؛ در این سفر یک روزه وی به همراه دکترکریمی نژاد فرماندار سابق  کهگیلویه ، نماینده فرمانداری و مدیر شبکه بهداشت،مدیرراهداری وحمل ونقل جاده ای وهیئت همراه ودیگر مسئولین شهرستان لنده در مناطق کم برخوردارحضور پیدا کرد وابتدا باامام جمعه محترم شهرستان لنده دیدار و از نزدیک با مشکلات روستاییان آشنا شد.


مهردادکریمی با تأکید بر ضرورت حمایت از اقتصاد روستایی و افزایش بهره‌وری دستگاه‌های خدمت‌رسان در روستاها گفت: یکی از راه‌های مؤثر به منظور جلوگیری از مهاجرت روستائیان به کلان شهرها و توسعه پدیده حاشیه نشینی، حمایت هدفمند از اقتصاد روستا، افزایش خدمات و ایجاد مشاغل پویا و پایا در روستاها است.

در ادامه این بازدید با حضور در مزار شهدای دفاع مقدس روستای قیام با شهدا تجدید میثاق کرد.
وی در جمع مردم ومسئولین شهرستان تأکید کرد: در دولت سیزدهم اولویت اصلی بر رفع مشکلات و کاهش موثر دغدغه های همگانی استوار است.


معیشت، آسفالت معابر عمومی، ضعف در موضوعات بهداشتی و خانه بهداشت روستا،بهسازی جاده ها و‌تجهیزمدارس، کمبود امکانات رفاهی و خدماتی از جمله مهم‌ترین مشکلات مردم این منطقه بود که مهردادکریمی تماس با مدیران کل استان موارد را پیگیری خواهندکرد.

ملاقات مردمی نیز یکی دیگر از برنامه‌های مهردادکریمی دراین سفر بود که رودر رو بامردم گفتگو وپیگیر فوری مشکلات آنها شد.


قابل ذکر است درحاشیه بازدید حدود۴۵۰‌بسته مواد غذایی وپوشاک دربین مردم کم بضاعت وروستایی توزیع شد

قابل ذکراست شهرستان لنده ۲۰۰کیلومتری از مرکز استان فاصله دارد که جمعیتی بیش از۳۰هزارنفرجمعیت دارد.


بازدید از مناطق کم برخوردار، دیدار مردمی درمساجد ، برگزاری جلسه شورای اداری و دیدار با خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌های مشاورجهادی دکتر قالیباف درسفرشش روزه به استان کهگیلویه بویراحمدبود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: