« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج خبر داد،
سردار حبیبی فرماندهی انتظامی استان فارس به همراه دکتر مبشری مدیرکل کمیته امداد استان ؛رییس وکارکنان کمیته امداد منطقه یک یاسوج از خانواده مددجویی در قالب طرح مفتاح الجنه بازدید کردند.
پایگاه خبری آوای رودکوف:سردار حبیبی فرماندهی انتظامی استان فارس به همراه  دکتر مبشری مدیرکل کمیته امداد استان ؛رییس وکارکنان کمیته امداد منطقه یک یاسوج از خانواده مددجویی در قالب طرح مفتاح الجنه بازدید کردند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج در دیدار با خانواده مددجوی تحت حمایت اداره منطقه یک یاسوج گفت : با هماهنگی بعمل آمده با مدیر کل امداد استان در عصر جمعه سردار حبیبی فرماندهی انتظامی استان فارس به همراه  دکتر مبشری مدیرکل کمیته امداد استان ورییس وکارکنان کمیته امداد منطقه یک یاسوج از خانواده مددجویی در قالب طرح مفتاح الجنه بازدید شد.


مصیب حیدری از روحیه جهادی همراهان که در روز تعطیل به فکر نیازمندان هستند از این فرمانده هم استانی که هم اکنون در حال خدمت گذاری در استان فارس میباشد وبه همراه خانواده سرپرستی خانواده نیازمند هم استانی را به عهده دارد صمیمانه تقدیر وتشکر با اهدای لوح سپاس وتمثال معنوی به دست مدیر کل محترم استان از آنان تجلیل کرد.

وی گفت : مدیرکل کمیته امداد در این دیدار صمیمانه گزارشی از وضعیت ایتام وفرزنداد محسنی ارئه داد وخواستار همکاری بیشتر خیرین هم استانی ساکن در استانهای دیگر هستند شدو به نیازمندی 9352 نفر یتیم وفرزند محسنین پرداخت .

قباد مبشری گفت : در سال جاری مبلغ کمکها به فرزندان معنوی تحت حمایت  ۱۹ میلیارد و ۴۷۹ میلیون تومان بوده که ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون آن نقدی و مابقی کمکهای غیرنقدی بوده است. 


سردار رهام بخش حبیبی فرماندهی انتظامی استان فارس که به همراه خانواده ویکی از همکاران از خانواده فرزند معنوی خود بازدید کرد ضمن تقدیر وتشکر از خدمات کمیته امداد با اختصاص یک دستگاه تلویزیون و اهدای مبالغ حضوری وتهیه پوشاک برای خانواده بازدید شده  قول مساعدت مبلغ 5 میلیون تومان نقدی به این خانواده داد.

وی ضمن تشویق خانواده به امورات معنوی وتلاش برای خود اتکایی ورسیدن به اهداف بالا گفت :عاقبت به خیری هرکس در گرو خدمت به نیازمندان است که امروز این توفیق نصیب بنده وهمکارانم شد ان شاء الله با لطف خداوند این خدمت گذاری ادامه داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: