« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۵
به همت مؤسسه چاپ و نشر عروج؛
کتاب مرید روح الله توسط مؤسسه چاپ و نشر عروج ( وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)) منتشر شد. این کتاب 256 در صفحه با جلد شومیز روانه بازار نشر شد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:کتاب مرید روح الله توسط مؤسسه چاپ و نشر عروج ( وابسته به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)) منتشر شد. این کتاب 256 در صفحه با جلد شومیز روانه بازار نشر شد.

شنیدن و مطالعه تاریخ سازان، چنان شیرینی و لذتی دارد که در انواع دیگر تاریخ نگاری ها کمتر می توان آن را تجربه کرد. پدیده انقلاب اسلامی که در دهه های چهل و پنجاه شمسی و به دست میلیونها ایرانی و با رهبری امام خمینی(س) شکل گرفت و به پیروزی رسید، رخدادی منحصر به فرد در تاریخ سرزمین ماست که سازندگانش هزاران هزار خاطره از فراز و فرود آن به حافظه سپرده اند و چنانچه آن خاطرات از سینه ها به صحیفه ها منتقل گردد بخش بزرگی از تاریخ انقلاب اسلامی متولد شده است تاریخی که شنیدنش لذت بخش است و شیرین.

موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با اعتقاد به پایه گذاری تاریخ نویسی انقلاب اسلامی بر دیده ها و شنیده های واقعی حاضران و ناظرانی که بار عظیم انقلاب را بر دوش کشیده اند و دشواری ها و ناملایمات جانفرسایی را درراه پیروزی آن بر جان خریدند، ضبط و ثبت خاطرات این تاریخ سازان را در شمار برنامه های اصلی خود گنجانده و بر آن است تا پس از تنظیم و تدوین آنها، با رعایت اصول علمی و امانتداری و بدون هیچ گونه داوری، خیل عظیم مخاطبان درزمان حال و آینده را از جزئیات این بخش از تاریخ ایران بهره مند گرداند.

آنچه پیش رو دارید، گوشه ای از خاطرات جذاب و خواندنی حجت الاسلام و المسلمین سید محمد جواد پیشوایی است که افتخار نمایندگی حضرت امام خمینی(س) را در میان مردم شریف بندر انزلی داشته است.

وی در خلال خاطرات خویش، از ارتباط صمیمانه پدربزرگوار خود با حضرت امام (ره) و همچنین آیت الله سید مصطفی خمینی(ره) گفته و از دیدار با آیت الله العظمی بروجردی، چگونگی آشنایی و ورود به جریان مبارزات و نهضت، وضعیت اجتماعی و فرهنگی بندر انزلی پیش و پس از انقلاب اسلامی، دریافت اولین حکم نمایندگی از بنیانگذار جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب و شرکت در دفاع مقدس سخن به میان آورده و در این بین ناگفته هایی بر زبان رانده که خواننده در جایی دیگر ندیده و نشنیده است.

آدرس فروشگاههای انتشارات عروج:

دفتر مرکزی: میدان انقلاب روبروی دانشگاه تهران بین 12 فروردین و فخر رازی پاساژ ظروفچی مؤسسه چاپ و نشر عروج تلفن: 02166404873

فروشگاه شماره 1: خیابان انقلاب چهارراه کالج پلاک 886  تلفن: 02166706833

و همچنین آثار چاپ شده امام خمینی(س) را می توانید در آدرس سایت :http://shop.imam-khomeini.ir/   مشاهده فرمایید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: