« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
آوای رودکوف گزارش می دهد:
از همسر دو شهید لنده ای به مناسبت وفات حضرت ام البنین( ع ) با حضور جمعی از مسولان محلی تجلیل بعمل آمد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛به مناسبت سالروز وفات بانوی فداکار اسلام حضرت ام البنین (س) مادر گرامی قمر بنی هاشم و روز تکریم مادران و همسران شهدا با حضور امام جمعه موقت لنده، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و همکارانشان از همسران شهید قنبرپور و احمد زاده تجلیل بعمل آمد.


حجت‌الاسلام سید محمود الهی نیا در دیدار با خانواده شهید قنبر پور گفت:در آستانه وفات حضرت ام البنین( ع )هستیم،شخصیتی ارزشمند، والامقام که با بصیرت و روحیه امام شناسی و ولایت پذیریش،نام خود را در تاریخ جاودانه کرد. 

وی افزود:این بانوی بزرگوار چهار فرزند خود را در حادثه کربلا تقدیم اسلام و امام خودش کرد.


حجت‌الاسلام الهی نیا تاکید کرد:افتخار دیگر حضرت ام البنین (ع) این است که علاوه بر اینکه مادر ۴شهید است همسر شهید، یعنی امیرالمؤمنین هم هست.

امام جمعه موقت لنده در ادامه گفت:چیزی که نام حضرت ام البنین( ع )را جاودانه کرد این بود که وقتی خبر شهادت ۴فرزندش را به او دادند، سراغ امام حسین ع را می گرفت و گفت همه فرزندانم تقدیم به امام حسین (ع).


حجت الاسلام الهی نیا تصریح کرد:در طول تاریخ کسانی که توانستند عزت و آبرویی به دست بیاورند رمزش اطاعت از ولی زمان خود بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لنده در پایان گفت:نمونه بارز کسانی که عزت و آبروی خود را در گرو ولایت پذیری و عشق به امام زمان خود به دست آوردند ،شهید حاج قاسم سلیمانی بود و عشق و علاقه رهبری و ایشان به هم، دو طرفه بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: