« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱
حوادث؛
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ۴ سارق زورگیر که در سطح شهرستان بویراحمد اقدام به سرقت می‌کردند خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سردار" کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت اخبار واصله مبنی بر چند فقره زورگیری در سطح شهرستان بویراحمد، شناسایی سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ این شهرستان قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و با انجام تحقیقات میدانی و به‌کارگیری اقدامات پلیسی ۴ نفر از سارقان را شناسایی و طی اقدامی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودروی پراید متعلق به آنان را نیز توقیف کردند.

 این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: متهمان پس از دستگیری در ابتدا منکره انجام هر گونه سرقت بوده اما با مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و مقادیری آلات جرم از قبیل؛ یک قبضه اسلحه وینچستر، یک قبضه شمشیر، یک عدد تیزبر، یک عدد زنجیر و تعدادی تلفن همراه و ...از آنان کشف و ضبط و به ۷ فقره سرقت با همدستی چند نفر دیگر در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کردند.

سردار مصطفایی بیان داشت: تلاش جهت دستگیری دیگر متهمان متواری در دستور کار پلیس قرار دارد.

 وی در خصوص شیوه و روش سارقان گفت: این متهمان با کمین کردن در مسیر های خلوت ابتدا سوژه های خود را شناسایی کرده او را تحت نظر قرار می‌دادند و در فرصت مناسب با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت تلفن همراه و اقلام با ارزش آن ها کرده و با خودرو نیز متواری می شدند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به ابراز رضایت شهروندان و مالباختگان از اقدامات به موقع پلیس در خصوص دستگیری این باند سرقت خاطرنشان کرد: برخورد پلیس با عاملان جرایم خشن بی امان خواهد بود و این موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار دارد.


منبع:فارس

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: