« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
یاداشت به قلم وحید حاج سعیدی:
یک عده که نافشان را در مملکت با ندارد ونداریم و نمی شود پیوند زده اند خیلی به دنیای خواب و رویا اعتقادی ندارند ولی ازطرفی بسیاری از ابناء بشر کلاً در عالم خواب و رویا به سر می برند...

پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:یک عده که نافشان را در مملکت با ندارد ونداریم و نمی شود پیوند زده اند خیلی به دنیای خواب و رویا اعتقادی ندارند ولی ازطرفی بسیاری از ابناء بشر کلاً در عالم خواب و رویا به سر می برند.

اصلاً یک عده به امید دیدن خواب های شفاف و با کیفیت، زندگی می کنند و از هر موقعیتی برای خوابیدن استفاده می کنند. از جمله همین عمو سیفی خودمان (سرایدار مفخم مدرسه) که فکر کنم هر شب یک دی وی دی کامل خواب می بیند! ایشان چند روز قبل تعریف می کرد کهخواب دیده یک مازراتی زرشکی، تودوزی ابریشمی، رینگ اسپرت، بیمه بدنه کامل و ...  سوار شده و در جاده های شمال در حال رانندگیاست. 

اما داخل مازراتی شبیه به پژو 206 بود. وی معتقد است چون تا بحال سوار مازراتینشده است، ضمیر ناخودآگاه وی نیز تصوری از داخل مازراتی ندارد، بنابراین در رویاتصویر پژو 206 پخش می کرده است! البته الان با اختراع جدید دوستان پژوهشگر به نوعیمشکل کیفیت خواب های مبهم، سیاه و سفید و 8 میلی متری حل شده است و علاوه بر اینکه می توان خواب هایی با کیفیت اچ دی و وضوح بالا دید، کنترل خواب هم ممکن شده است!سند معتبر به نقل جراید همیشه بیدار ...« پژوهشگران هد بند جدیدی ساخته اند که میتواند با اندازه گیری فعالیت حرکات چشم، به کاربر در کنترل رویاهای خود کمک کند.

کارکرد این سربند این گونه است که با اندازه گیری امواج  مغزی و فعالیت حرکات چشم، زمانی را که فرد واردمرحله ای از خواب موسوم به REM می شود، شناسایی می کند. سپس این دستگاه یک سری نور متساطع می کندکه در این حالت کاربران می توانند وارد وضعیت رویای واضح و شفاف شوند و رویاهایخود را کنترل کنند. 

این سربند می تواند به افراد در دیدن خواب های شفاف و واضح نیزیاری برساند.» ( روزنامه حمایت)  حقیقتاً دستمملی ... یعنی این یارانه ، کارانه، سبد کالا، عیدی و پاداش و 10 درصد افزایش حقوقناز شست این دانشمندان و پژوهشگران ... از شیر بدون پالم مادر حلال تر... یعنی دیگرموسم خواب های پریشان و برفکی و سیاه و سفید و کابوس های هولناک به پایان رسیدهاست و موقع دیدن خواب های هدفمند و کنترل شده فرا رسیده است. 

 این طوری که این دوستان محقق و پژوهشگر در حالپیشروی هستند به نظر می رسد تا چند وقت دیگر «دستگاه رویا ساز» هم تولید کنند باانواع آپشن ها و قابلیت رویت خواب در باب موضوعات مختلف نظیر: مسافرت های هوایی،اقامت در هتل های آن چنانی، خرید خانه و خودرو، تفریحات مهیج، وام ازدواج، مسکنمهر، خرید خودروی ارزان قیمت، دریافت وام کم بهره، افزایش یارانه  و .... یعنی در آینده کافی است قبل از خوابمواردی را که دوست دارید خواب ببنید با مدت زمان مشخص و رعایت موازین اخلاقی و شرعیاز منوی دستگاه انتخاب کنید و به خواب بروید. 

البته این دستگاه قطعاً هوشمند ساختهمی شود و در صورت نیاز مدت زمان برخی خوابها را تمدید و صحنه های ملال آور نظیر ایستادندر صف، تاخیر هواپیما و قطار، پیدا کردن ضامن معتبر، تلفن از بانک بابت تاخیر درپرداخت قسط و ... را خود به خود حذف می کند! در ضمن با این سیستم پیشرفته حتی می توان برخی امورات را که سال ها به طولانجامیده است یک شبه راست و ریست کرد و به سرانجام رساند.

 مثلاً خودروهایی تولید کردکه دستکم در هنگام انهدام کیسه هوایشان باز شود، مجوز حرفه ای برای باشگاهها صادر کرد، تکلیف بابک زنجانی  ورویاهایش را یکسره کرد؛ یا خاوری را در گونی کرد و مقابل میز قاضی گذاشت. 

حقوق های نجومی را به خزانه برگرداند، تحقیق و تفحص از خودروسازان را به سرانجام رساند، رتبهبندی فرهنگیان و نظام تعرفه گذاری خدمات پرستاران و ... را اجرا کرد و خیلی ازکارهای دیگر را که مشمول مرور زمان شده اند یک شبه اجرایی کرد! قشنگ نیست؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: