« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج خبرداد:
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 811 فقره وام قرض‌الحسنه به مددجویان و افراد نیازمند منطقه یک یاسوج با عنوان قرض ماندگار پرداخت‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج،در بازدید از مسکن مددجویی در حال ساخت، گفت: 811 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان و افراد نیازمند منطقه یک یاسوج  با عنوان قرض ماندگار پرداخت‌شده است.


وی بابیان اینکه این تعداد تسهیلات به‌صورت قرض‌الحسنه و بدون سود بانکی  پرداخت‌شده است، گفت : اعتبار پرداختی برای این تعداد وام بالغ‌بر شش میلیارد و406 میلیون تومان است.

حیدری گفت: تسهیلات پرداختی از محل قرض ماندگار، جهت رفع نیازمندی‌ها و رفع مشکلات آنی ازجمله حمایت، اشتغال خرد و خانگی، کمک به درمان بیماران، کمک به شهریه دانشجویان، تعمیرات مسکن، ودیعه مسکن ایتام افراد تحت حمایت و نیازمند پرداخت‌شده است.

وی یادآور شد: از تعداد 811 مورد وام پرداختی به نیازمندان، 379 مورد، با مبلغ دو میلیارد و900 میلیون تومان از اعتبارات صندوق امداد ولایت کمیته امداد و تعداد 360 فقره بااعتبار سه میلیارد و 470 میلیون تومان با معرفی به بانک مهر  و 72 مورد نیز بااعتبار 36 میلیون تومان با معرفی به بانک رسالت به‌صورت کاملاً قرض‌الحسنه پرداخت‌شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج به اهمیت و جایگاه سنت الهی قرض‌الحسنه ، در راستای اهداف کمیته امداد امام خمینی(ره) در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت  اشاره کرد و گفت ،صندوق امداد ولایت نسبت به راه‌اندازی طرحی با عنوان قرض ماندگار اقدام کرده است.

حیدری گفت : در این طرح ، منابع سپرده‌گذاری شده نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در طرح مذکور رادارند به‌صورت دائمی در حساب صندوق امداد ولایت باقی می‌ماند، تا زمینه‌ای برای پرداخت تسهیلات به نیازمندان از طریق این صندوق فراهم ‌شود.

حیدری بابیان اینکه خیران و نیکوکاران در سراسر استان و استان‌های برخوردار می‌توانند با شرکت در این امر خداپسندانه و خیرخواهانه که به‌صورت ماهانه و دائم هست، یاریگر نیازمندان این نهاد باشند، گفت: خیران می‌توانند با سپرده‌گذاری به شماره کارت 6037997950035106 و یا شماره قرض‌الحسنه 790045649 جهت قرض ماندگار شرکت کنند که این همیاری و همدلی ، ضمن کسب رضایت خداوند، موجب رفع بلا از آنان و همچنین باعث از بین رفتن آسیب‌های اجتماعی می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: