« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۱
آوای رودکوف؛
فرماندار شهرستان بهمئی گفت ؛مدیر مخابرات منطقه یکی از مدیران جهادی وعملگرای استان بوده که در مدت حضورشان خدمات شایانی در راستای عدالت ارتباطی انجام داده که با بررسی وضعیت ارتباطی این شهرستان ، آثار وبرکات آن به وضوح مشخص هست.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛سید محمدهادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد باعلی محمدی فرمانداربهمئی در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات مخابراتی و ارتباطی تلفن ثابت و همراه در این شهرستان دیدار و گفت و گو کردند.


رئیس شورای اداری شهرستان بهمئی در این دیدارضمن عرض خیر مقدم به تشریح وضعیت و مشکلات ارتباطی مردم در نقاط مختلف شهر پرداخت.

علی محمدی در این دیدار گفت : یکی از اصلی ترین لوازم و پیش نیازهای توسعه پایدار در دنیای امروز بهبود و ارتقای شاخص های مخابراتی و ارتباطی است.

وی اظهار داشت : امروز توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان زیرساخت تمام بخش های کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است

محمدی خاطر نشان کرد ، مدیر مخابرات منطقه یکی از مدیران جهادی وعملگرای استان بوده که در مدت حضورشان خدمات شایانی در راستای عدالت ارتباطی انجام داده که با بررسی وضعیت ارتباطی این شهرستان ، آثار وبرکات آن به وضوح مشخص هست.

امیری به مشکلات تلفن های‌ ثابت و همراه و اختلال اینترنت در روستاهای شهرستان و برخی نقاط شهری به ویژه نقاط کور اشاره کرد وگفت با توضیحات وراهکارهای مدیر منطقه ان شاءالله در دو برنامه کوتاه مدت وبلند مدت مشکلات مطروحه مرتفع گردد.

سید محمدهادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد در این دیدار با تقدیرازفرمانداربهمئی گفت؛ مخابرات تمام امکانات جهت رفاه مردم انجام داده که انتظار هست مردم وادارات با شرکت مخابرات جهت نگهداری وجمع آوری هزینه ها همکاری کنند.

امیری به اقدامات انجام پذیرفته شده در این شهرستان اشاره کرد و گفت خدمات قابل توجهی در این شهرستان انجام شده که ان شاءالله نتیجه ی آنها را همشهریان عزیزمان به عینه لمس خواهند کرد.

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد:امید می رودفرماندارو بخشداران ،درجلسات و سلسله نشست های خود با مردم عزیز شهر ستان اگاهی بخشی لازم را جهت استفاده مردم از تلفن واینترنت تلفن ثابت در راستای کمک به اقتصاد خانواده ها مدنظر قرار دهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: