« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
در آیین معارفه فرماندار مطرح شد:
جناب آقای فرماندار اعتبار ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی بنیاد علوی برای مبلمان‌شهری کجا رفت؟ چرا اقدام نشد ؟!
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف؛ امام جمعه لنده در مراسم تودیع و معارفه فرماندار این شهرستان با تقدیر از فرماندار سابق گفت:رزمجو دنبال خدمت بودند زحمات زیادی متحمل شدند لذا وظیفه می‌دانم از طرف خودم و مردم قدرشناس لنده از زحمات ایشان تقدیر و تشکر کنم.

 

وی با اشاره به انتصاب جلال دانش بعنوان فرماندار جوان لنده اظهار داشت:در کشور ما هرگاه به جوان‌ها اعتماد شده، شاهد موفقیت‌ها بودیم. همانند حوزه هسته‌ای، نانو و دیگر تکنولوژی‌های روز دنیا.

امام جمعه لنده در ادامه با بیان اینکه در این شهرستان کارهای زیادی انجام شد اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی هست اظهار داشت:متاسفانه در مواردی از فرصت ها خوب استفاده نشد و گرنه نظام قابلیت آن را داشت که خود را نشان به خوبی نشان دهد.

ایشان در ادامه توصیه هایی را هم به فرماندار جدید لنده داشت و گفت: 

امیداورم با خرد جمعی و مشورت با اهل خیر  کارها را به پیش ببرید و  با پشت پا زدن به زد و بند های سیاسی دین خود را به مردم  و دولت ادا نمایید.

در خصوص بودجه فرهنگی نیازمند اصلاح ساختاری هستیم و اگر دنبال امنیت پایدار هستیم باید فرهنگ را دریابیم.

باید از ظرفیت‌های بنیاد علوی بهتر از این استفاده شود...

 جناب آقای فرماندار اعتبار ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی بنیاد علوی برای مبلمان‌شهری کجا رفت؟ چرا اقدام نشد ؟

چرا ساخت پل روستای مونه رها شد و انجام نگرفت؟

 پل وحدت چرا فقط پایه هایش برقراره؟

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده در ادامه با آرزوی توفیق برای فرماندار جدید لنده و تاکید بر ژیگیری مجدانه ایشان برای حل مشکلات مردم گفت:در این میدان سخت اگر نیتها خالص باشد اولین حامی شما خداوند سپس دعای شهدا و خانواده‌های شهدا و همچنین حمایت مردم و جوانان خواهد بود .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: