« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
با حضور فرماندار شهرستان؛
به مناسبت ایام الله دهه فجر مراسم غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدای گمنام شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی برگزار شد.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف از بهمئی؛ فرماندار شهرستان بهمئی در این مراسم معنوی ، با اشاره به اینکه ، بدون شک جوانان همانگونه که در پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری آن نقش بسزایی داشتند در تداوم انقلاب اسلامی و تثبیت آن نیز دارای نقش محوری هستند گفت : همراهی عموم مردم تضمینی برای آینده انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف آن در تمام زمینه‎ها خواهد بود همانطوری که پس از انقلاب،‌ در طول جنگ تحمیلی حضور جوانان و فداکاری آنان توطئه دشمنان را خنثی نمود و در عرصه‎های علمی نیز پس از جنگ در سازندگی کشور نقش جوانان نقشی بی‎بدیل بوده است.


علی محمدی افزود: توجه جدی به نسل امروزی و فراهم نمودن زمینه‎های پیشرفت همه جانبه‌آنان تضمینی برای پیشرفت انقلاب اسلامی و تحقق اهداف آن است و شناخت آسیب‎هایی که متوجه جوانان است و برطرف کردن آن باید از اولویت‎های نظام و دغدغه اصلی مسئولان باشد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف افزود: همه این پیشرفت‌ها در سایه سنگین تحریم‌ها حاصل شد و این مساله نیز از دیگر برکات مکتب امام راحل است.

به منظور تجدید میثاق با آرمان های والای امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس مراسم غبارروبی عطر افشانی و گلباران مزار شهداء با حضور جمعی از مدیران سازمان ها، مقامات نظامی و انتظامی، کارکنان ادارات و اقشار مردم برگزار شد.

همزمان با دهه مبارک فجر و روزهای گرامی داشت پیروزی انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، بسیجیان و اقشار مختلف مردم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مزار شهدا را غبار روبی و عطر افشانی کردند.

در این آیین معنوی حاضران با قرائت فاتحه و اهدای شاخه ی گل به مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی ، مدافعان حرم و انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

حاضران در این مراسم بار دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی ، رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان و بر حفظ ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کردند.



مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: