« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
رئیس شورای شهرستان لنده؛
سیاسیون بد نام را از خود دور کنید اینها انسانهای نادانی هستند ،امام رضا (ع) میفرمایند دوست آدم نادان همیشه در زحمت است ،زحمت اینها برای ادمه کاری شما مناسب نیست ....
پایگاه خبری آوای رودکوف-صاحب صلبی نژاد رئیس شورای شهرستان لنده در نامه ای خطاب به فرماندار جدید لنده نوشت:ضمن تبریک دهه ی مبارک فجر و انتصاب شایسته ی فرماندار جدید لنده ؛شایسته بود دولت جناب آقای رئیسی مثل روال دولتهای قبل اگر بنا بر تغییر مدیران بود زودتر اینکار را انجام می داد  تا جلوی بی انگیزگی مسولین را میگرفت و بیشتر از این مدیران در برزخ عزل و نصب نباشند!

و اما حالا که مرد شماره یک دولت بسلامتی شروع به کار کرد بنده اول به عنوان یک شهروند  و مطالبه گر عمومی و بعدبه عنوان ریس شورای شهرستان انتطاراتی ازایشان دارم :

همان طوری که دولت با تمام قدرت در پروسه انتخاب شما حمایت قاطعانه کرد و ویژگی ممتاز شما را که روی آن مانور فراوانی داد جوانی شما بود شما هم این مسیر  را ادامه بدهید و از نیروهای جوان و انقلابی جهت مدیریت ادارت شهرستان استفاده کنید ،حمایت باتجربها و مدیریت جهادی جوانان بدون شک کلید پیروزی شما خواهد بود.

جناب فرماندار شوراهای روستاها که بدون دریافت حتی ریالی فی سبیل الله در خدمت مردم هستند و ناب ترین و پاکترین خدمت که به خلق الله است را انجام میدهند فراموش شده اند اینها نمایندگان مردم هستند اعتبار شوراها را باسازی بکنید و از این بازوان قدرتمند که پشتوانه مردمی را دارند استفاده کنید .

جناب فرماندار همراهی و صداقت با مردم را در پیش بگیرید و فضای باز و آزدی برای مطالبه گری بحق مردم فراهم بفرمایید .

بازار شهرستان لنده افسار گسسته است و کامل آزاد در شرایطی که مشکلات اقتصادی و معیشت مردم فشار عظیمی را به دولت وارد میکند شایسته هست با قدرت جوانی و روحیه انقلابی گریی که از شما سراغ دارم گران فروشان  و عاملین گرانی را به سزاری اعمالشون برسانی با همکادی نهاری های مربوطه .

سیاسیون بد نام را از خود دور کنید اینها انسانهای نادانی هستند ،امام رضا (ع) میفرمایند دوست آدم نادان همیشه در زحمت است ،زحمت اینها برای ادمه کاری شما مناسب نیست .

در آخر آرزوی سلامتی و تن درستی و موفقیت و پیروزی برای شما دارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: