« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
سیاسی؛
مهندس سجاد نویدی نیا سرپرست شهرداری دوگنبدان با صدور پیامی فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفته و بر تداوم ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:مهندس سجاد نویدی نیا سرپرست شهرداری دوگنبدان با صدور پیامی فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفته و بر تداوم ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد.


به گزارش روابط عمومی شهرداری دوگنبدان در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
والفَجر ولیالٍ عَشر
پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران است؛ این انقلاب تجلی شکوهمند حماسه‌ای است که در بهمن ماه سال۵۷، روز پیروزی حق بر باطل و روز رهایی ملت بزرگ ایران، اسلام تولدی دوباره یافت و اندیشه معنوی و پاکی که از طریق انقلاب در قلب تاریخ رسوخ کرد.

و اکنون درآغاز چهل و سومین سال پیروزی اتقلاب شکوهمند اسلامی تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی با توجه به هجمه های قدرتهای جهانی در مرحله دیگری از تاریخ و تحولات جهانی و منطقه ای قرار دارد و این موقعیت سرنوشت ساز باعث شده تا ایام الله دهه مبارک فجر از اهمیت بسیاری برخوردار باشد و این مهم ایجاب می کند که واقعیت ها، ریشه ها و آثار گوناگون انقلاب در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بیش از گذشته تبیین شود تا بتوانیم با برنامه ریزی حساب شده ارکان انقلاب را بیش از بیش محکم تر نماییم .

بدون شک ریشه‌ انقلاب اسلامی ایران و تمایز آن با معدود انقلاب‌های بزرگ جهان، رهبری واحد و قدرتمند و اتحاد و یکپارچگی مردم رشید کشور است، مردمانی که با بصیرت، به ولایت فقیه تمسک جسته و قدرت خود را به جهانیان اثبات نمودند.

اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب، فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به همه فجر آفرینان به ویژه شهروندان عزیز بام‌نفتی ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی و احیای همیشگی و پاسداشت ارزشهای بزرگ انقلاب اسلامی را در سایه راهبری مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از درگاه خداوند منان خواستارم. 

سجاد نویدی نیا
سرپرست شهرداری دوگنبدان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: