« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
مدیرعامل شرکت آبفا استان خبر داد؛
5 پروژه آب و فاضلاب با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان در دهه مبارک فجر امسال در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا استان، اسفندیار برخه با اعلام این خبر اظهار داشت: در مجموع از پروژه های آماده افتتاح و کلنگ زنی حوزه آب و فاضلاب، 5 پروژه با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال در شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد افتتاح و یا کلنگ زنی می شوند.


مدیرعامل شرکت آبفا استان گفت: ساختمان اداری امور آب و فاضلاب شهرستان لنده با اعتبار هزینه شده  6.5 میلیارد ریال، پروژه اصلاح، تعویض و توسعه شبکه توزیع آب روستای آبرزگه شهرستان لنده با اعتبار هزینه شده 7.4 میلیارد ریال پروژه های آماده افتتاح هستند.

برخه گفت: بازسازی شبکه توزیع آب روستای ده شیخ با اعتبار 13 میلیارد ریال، اجرای خط انتقال تأمین آب شرب مجتمع کریک و دارشاهی با اعتبار 130 میلیارد ریال در شهرستان دنا و آبرسانی به مجتمع غرب دهدشت (چنگلوا) با اعتبار 64 میلیارد ریال در شهرستان کهگیلویه پروژه های شرکت آبفا استان در حوزه آب هستند که کلنگ زنی آنها انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای 15.9 کیلومتر خط انتقال و 7.6 کیلومتر شبکه توزیع آب بخشی از مشخصات اجرایی این پروژه هاست، خاطر نشان کرد: در مجموع 4557 نفر از خدمات این پروژه ها منتفع و بهره مند خواهند شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: