« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
پس از دریافت درجه سرداری؛
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از ابراز لطف و پیام های تبریک قشرهای مختلف مردم و مسئولان استان پس از دریافت درجه سرداری خود تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پیامی از ابراز لطف و پیام های تبریک قشرهای مختلف مردم و مسئولان استان پس از دریافت درجه سرداری خود تقدیر و تشکر کرد.


متن پیام سرتیپ دوم پاسدار مصطفی مثنوی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
خدای سبحان را شاکریم که حیات ما را مقارن با حاکمیت اسلام عزیز و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داد و توفیق انجام رسالت پاسداری از دستاوردهای ارزشمند آن را تحت رهبری حکیمانه و الهی ولایت مطلقه فقیه به ما ارزانی داشت.

تمسک به حبل الله متین، استعانت از حضرت بقیه الله الا عظم ارواحناله فداء و اهل بیت عصمت و طهارت، اطلاعت و تبعیت از ولی فقیه، تقوا و پرهیزگاری، استمداد از ارواح مطهر شهیدان سرافراز، تعمیق بصیرت دینی، حضور ایثارگرانه و آگاهانه در همه صحنه ها و دوری از وسوسه های شیطانی می تواند ما را آماده دفاع همه جانبه و روز افزون برای پیمودن این مسیر خطیر بنماید.

لذا وظیفه خود می دانم بعنوان برادر کوچکترتان از بذل محبت و عنایات همه پیشکسوتان جهاد و شهادت، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهیدان، همسنگران در سپاه و بسیجیان عزیز، مسئولان و مدیران و آحاد مردم عزیز که بنده را مورد لطف و پیام محبت آمیز خود قرار دادند ،کمال سپاسگزاری را داشته باشم.

بی تردید در حال حاضر مسئولیت خطیر صیانت از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش بر دوش همه ما سنگینی می کند.

اینجانب برای همه عزیزان آرزوی توفیق دارم و از خداوند منان می خواهم ما را در انجام ماموریت ها و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی بیش از پیش موفق فرمایند.


برادر کوچک شما
سرتیپ دوم پاسدار مصطفی مثنوی / جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد 

خبرنگار/  ساسان عزیزی روزنامه نگار"
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین